Summer music playlist | Sandra Đukić

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Osoba sam koja obožava da sluša muziku i stvara razne playliste poput: travel playlist, summer playlist, happy playlist... i još mnogo njih, pa ako želite post o još nekoj playlisti, napišite u kartici za vaše želje ili u komentare ovog posta! Okej, skrenula sam sa teme. Playlista koju ću vam danas predstaviti je letnja sastavljena od trenutnih omiljenih pesama. Ovo je ujedno i prva playlista na ovom blogu koja ima malo više pesama na srpskom, baš sam se vezala za naše izvođače! Krećemooo!

Sara Jo - Probaj


In Vivo feat. Leon - Ona voli fudbalere



Ceca - Autogram



Ceca - Jadna ti je moja moć



Vuk Mob & Marko Moreno feat. MC Stojan - Ona drži lovu



Ruža Rupić - Slatko mi je



Nataša Bekvalac - Original



Ariana Grande - Into you



Ariana grande - Dangerous woman



Justin Bieber - boyfriend


Tini - Great Escape


Demi Lovato - Cool for the summer


Laura Marano - Bombox



Zendaya - Necerland



Little Mix - Black magic



Taylor Swift - Shake it off



-To bi bila moja letnja playlista! Koje pesme su na vašoj? Podelite vaše mišljenje samnom u komentare. ☺


  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Mogla bi da napišeš neku happy playlist-u ili nešto slično. ❤ Što se domaćih tiče ne slušam baš Cecu i Ružu, ali Sara je sjajna. ☺ A što se stranih tiče, izbor pesama je odličan, pogotovo zbog Ariane, Laure, Taylor i Jusa, hah. :D Sve u svemu, super post! ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam opsjednuta pjesmom od IN VIVA- ona voli fudbalere :D inače odlična lista

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Mogla bi napisati Playlista - Ariana Grande i da u njoj objavljuješ samo njene pesme koje si slušala ili tako samo sa bilo kojom pevačicom ili pevačem. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikniovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  4. Inače slušam našu glazbu, do nedavno su mi baš prijale cajke i tako naše domaće, tj. srpske najviše, ali sad ih ne podnosim. A doslovno sam do nedavno slušala iste... Sad više slušam engleske i španjolske pjesme, u domaće spada samo Ivan Zak i još neki hrvatski izvođači. Ne pljujem ni po čijoj glazbi, samo mi se više ne sviđa toliko. :)

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  5. Evo nekih sa moje playliste :

    Mike Posner - I took a pill in Ibiza
    Justin Bieber - Company
    Galantis - No Money
    Major Lazer - Light It Up
    Jack Ü - To Ü ft. AlunaGeorge
    Skrillex & Diplo - Mind feat. Kai
    Tinie Tempah - Girls Like
    Brandon Beal - Twerk It Like Miley ft. Christopher
    Calvin Harris - This Is What You Came For ft. Rihanna

    Mozda se nekome nesto svidi :-)
    Odlican post <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU, UZVRACAM FOLLOW :-)
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/surprise-ibiza.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan izbor pesama! Većina mojih miljenih. Svaka čast. Pratim te već dugo, ali sam se juče pridružila Blogsferi i bilo bi mi drago da stručne blogerke pročitaju i prokomentarišu moj post iz razloga jer mi jeneophodna svaka kritika, za dalji rad i usavršavanje http://firstblogofagothic.blogspot.rs/ <3 hvala

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post!Vau,veoma je zanimljiv izbor pesama.Inače član sam tvog bloga ♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥