Sreća - sitnice čine život: Moj recept za sreću!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Nisam jedna od onih osoba na koje možete da se ugledate koliko su duhom pozitivne, nikada nisam bila veliki pozitivac ali želim da budem. Kada se osvrnem iza sebe i setim se svih sitnica zbog kojih sam plakala, bila depresivna i tužna, pomislim koliko sam samo bila glupa, sekirala se zbog sitnih stvari. Isto tako je i za ljude. Prošao je period kada sam vrlo često rušila odnose sa prijatelja i iznova i iznova ih gradila. Kada se osvrnem iza sebe, shvatim da mi nikada nisu bili pravi prijatelji. Vreme je kada ih ne možete lako naći, a oni pravi su jako retki. Svako će vas iskoristiti a kasnije odbaciti, pogotovu u osnovnoj školi. Plakala sam, kvarila raspoloženje ljudima oko sebe i potiskivala sam svoje probleme. Već posle par dana bi ponovo došli i izvinjavali mi se. Sa mnogo ljudi je bila ista priča, ali sam na kraju shvatila koliko sam bila naivna i mislila da su mi prijatelji, Posle svega, dovoljno je da budemo okej, zar ne? 


-Ako već niste, vremenom ćete shvatiti da je jedino što možete nabaciti fejk osmeh i krenuti dalje. Ipak, od svih nekoliko milijardi ljudi na svetu vama su potrebne baš te osobe koje su vas povređivale? Ne hvala, radije ću bez njih. Ne reagujem više na takve ljude, uvela sam nekoliko pravila u život i srećna sam. Ne znam zašto su neki nesrećni ako imaju sve povoljne uslove za život. Osvrnite se oko sebe i videćete mnogo bolesne dece, one koja su ostavljena još kao bebe i nikada nisu upoznali prave roditelje, koliko dece je kidnapovano, zlostavljano? Budite srećni što imate sve potrebno za život. 

-Uvek sam volela svoje lude snove i ideje. kada jednom pronađete svoj recept za sreću, nikada više nećete biti u tami. Shvatićete koliko ste zapravo srećni, da je na svakom koraku nešto lepo. 

Razmaknite zavese, gledajte mesečinu dok ne zaspite  a ujutro će vas probuditi sunčevi zraci.

Pozovite BFF, spremite grickalice i idite u park.

Izuj se dok kiša rosi i tako bosonoga izađi na travu.

Uživaj u svakom trenutku koji provedeš za novogodišnjoj i božićnoj večeri.

Smej se na sav glas kada želiš - čovek si!



Kada se setiš jedne loše stvari, odmah pomisli na 2 dobre.

Ne postavljaj sebi granice, idi što dalje.

Nema mesta strahovima, imaš premalo vremena da bi se bojala!

Misli pozitivno, život je prekratak da bi ste širili negativnu energiju.

Kada god imaš prilike, pomozi nekome. Osećaćeš se bolje.

Nahrani mačku ili psa lutalicu koji nemaju dom.

Nabavi ljubimca koga ćeš mnogo voleti, igrati se sa njim, koji će ti popraviti svaki dan.

Kupite dragim osobama poklone.


Koji je vaš recept za sreću? Podelite ih samnom u komentare!



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Aaa, oduševila si me ovim postom, zaista! Preprepredivno napisano! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!Oduševila si me!Mnogo je dobro.Ja generalno nemam neki recept za sreću.Kada sam tužna ja radim ono što volim.I meni isto dešava sa društvom. Kada sam tužna čitam blogove,gledam videe na youtobe-u i to me ispunjava,ili kada plačem uzmem telefon i slušam muziku.Takođe ponekad čitam citate,koji stvarno pomažu.Drago mi je što si napisala post baš na ovu temu. :) ♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je predivan post, stvarno sam oduševljena i mislim da si u pravu, zaista mali trenuci nas čine sretnima, ali ovo smijanje na sav glas mi je omiljeno, definitivno si u pravu, trebamo uživati u životu i raditi stvari koje nas čine sretnima, bez obzira šta drugi mislili ili govorili

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Aaa, post je odličan. Hvala ti što si sa nama podleila tvojr ecept za sreću. Ja nemam svoj, ali kada sam tužna setim se nečega drugo i onda do mog srca dopru sraci sunce i više nisam tužna.

    Story Of Dream Girl - #BTS - School tag

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan je post ovo! Nemam neki poseban recept, najbolje je da se isplačem ali uvek shvatim da život ide dalje bez obzira šta se desilo. Pročitam neke citate, slušam muziku ili probam da zaspim. Tako je. Tvoj post je savršen, wauuuu! :)

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥