Spa veče pre škole!

By Sandra Đukić - 12:50:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Pre svega, još jednom ću napomenuti da me možete zapratiti na asku @fashionbeautycomb.
Ne verujem koliko je avgust brzo prošao. Da nije bilo Andrijaninog posta jutros, ostala bih u zabludi da je danas 18. avgust. Pa čekaj, zar juče nije bio 10.8.? Žao mi je što preko ovog leta nisam mogla da se opustim, ono u potpunosti.  Ostalo nam je još samo 8 dana do škole, devojkama koje idu na faks još mesec dana, sasvim dovoljno vremena da se spremimo za školu (psihički mislim hahahha). Ja, lično, najviše volim da se opustim u kadi sa vrućom vodom kojoj treba duže vreme da se ohladi. Kada još uključim omiljenu muziku, uzmem omiljene mirišljave sveće i kupke... uživanje je zagarantovano!

SPA VEČE U KADI


Pripremite mirišljave sveće koje najviše volite

-Ja lično ne volim u opšte mirišljave sveće gde ne mogu da ih odmah izgasim, pa ih zato i ne palim, ali za pravo SPA veče u kadi su vam potrebne. Kupite 1-2 koje najviše volite, zapalite ih i opustite se. Inače, imaju jako lepe u DM-u, pa pogledajte. ♥


Kupite sol za kupanje, omiljenu kupku i ''proizvođač'' pene!

-Balea je najbolji izbor što se tiče kupki i soli za kupanje! Pogledajte u DM-u, kupka od vanile tj. ona žuta (valjda je to vanila) i sol. Kupatilo će vam lepo mirisati, a jo ako ste pogodili miris koji najviše volite, uživanje je zagarantovano! Nisam sigurna da li u Srbiji ima nešto slično kao Zoella chocolate proizvođač pene, ali možete pogledati u DM i Lily, verovatno ima nešto slično!


Napravite playlistu lagane muzike!

-Ovo je nešto što mene najviše opušta i koristim ovu metodu ne samo za spa veče, već uvek, ali uvek kada sam u kupatilu! jednostavno uživam da slušam muziku koja me opušta i to su trenutci kada sam u nekom svom svetu. TOP 5 pesama koje najviše volim dok sa u kadi:

                                            ZOE - loin d'ici


music, halsey, and badlands image

Pripremite masku za kosu i lice!

-Postoji li bolje vreme za negovanje lica i kose od SPA večeri? Uzmite uzorke maski koje dobijete u Glam Box-u, uz kupovinu ili koje čuvate već dugo, stavite ih na kosu i lice, budite u kadi i opustite se dok ne prođe vreme za maske jer je najbolje držati ih onoliko koliko piše na pakovanju. ☺

healthy, face mask, and how to image

Atmosfera!

-Koliko samo dobro izgleda kada su upaljene sveće svuda oko kade a svetlo je ugašeno! To možete i vi uraditi, samo pazite da ne zapalite nešto svećom kada ne vidite dobro. Za lepši miris u kupatilu naprskajte dezedoransa, naspite malo kupke u kadu... Jednostavno uzmite 1-2 sata samo za sebe i zaboravite sve svoje probleme! ☺

Koji je vaš recept za savršeno SPA veče?







  • Share:

You Might Also Like

24 коментара

  1. Sjajan post. :D Mislim da nam trebaju ovakva opuštanja jer čim započne škola, stižu i nervoza i stres. :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da. Ja definitivno planiram 31.8. SPA vece. Valjda ce me topla voda kasnije i naterati da brze zaspim, jer znam da sam najveci deo veceri pred skolu budna.

      Избриши
  2. Fenomenalan post! :) Definitivno bih mogla ovo da isprobam 31. avgusta, da se malo opustim pred polazak u skolu. :) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. To moram da probam da bih razbila nervozu zbog pocetka nove skolske godine, i to pod hitno! :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, mnogo je dobro a posle toga budes opustenija i na neki nacin stalozena, jednostavno se osvezis i napravis malu promenu ❤

      Избриши
  4. Do ovog trenutka baš nisam razmišljala o SPA večeri dan pred školu. S tim da polazim u srednju verovatno ću taj dan biti ultramegagiga nervozna i biće mi potrebno nešo da se smirim. Dala si mi odličnu ideju draga! Fantastičan post :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Cesto to praktikujem, pravo je uzivanje :-)
    Odlican post <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/two-pieces.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je stvarno predivnoo, morat ću ovo probati, malo da se opusti prije prvog dana škole :D odličan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divaaan post!♥♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Definitivno cu veceras imati spa vece!Odlicna ideja za post!Sve pohvalee

    Novi post----->jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post. Zaista bih mogla isprobati ovako nesto. Treba sebi cesce da se posvecujem, a ovo je kao stvoreno za dan pre pocetak nove skolske godine. :D
    Odgovorila sam ti na mom poslednjem postu na tvoj komentar. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicnan post.Moram probati ovo.Izgleda savrseno

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super ti je post! :D


    NA MOME BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, Sandra! :)
    Veoma volim mirišljave sveće, ali uzevši u obzir moju trapavost hahah, za mene je ipak bezbednije da ih ne koristim :)
    Svakako ću isprobati neke od tvojih ostalih trikova.

    Moj blog -> mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥