School haul!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Kupovinu školskog pribora sam obavila još početkom meseca, ali nisam pre napisala ovaj post jer sam mislila da ću do sada kupiti pribor koji mi fali, ali izgleda da ću to obaviti u sledećih nekoliko preostalih dana 8. meseca. Ipak, danas ću uraditi školski haul bez svih tih stvari.



-Prvo što sam kupovala su sveske. Znam da se svake godine najviše radujem kupovini svesaka, ove godine nisam ja birala već mi je žena iz knjižare samo dodavala sveske koje su se njoj sviđale i pogodite šta: kasnije mi je pokazala i ostale sveske, apsolutno isti izbor bih i sama napravila. Da vidite, stekla je utisak da volim zelenu boju! ☺
Sveska na kartu, crvna, je za geografiju. Sveska na kavir je za muzičko, sveska na citat za engleski, sveska na voće za biologiju, a ostale nisam popunila. 



-Što se tiče pribora za likovno, tu je kesa za blog 5, blog 5, Junior akrilne boje tj. tempere, junior četkice i zelena paletica. Tu treba da dokupim flomastere, tuš, još neke četkice, voštane bojice sam dobila kao i bojice. ☺


-U nekategorisane stvari spadaju lenjiri koji mi uvek trebaju za matematiku, likovno, kada pravim tabele i u opšte kući. Notna sveska, ne znam zašto nije u ostalim sveskama, ali eto, vidite je. Sticky notes i ukrasne trake su mi uvek potrebne (osim kada ih kupim) tako da sam ih kupila, a olovka i gumica su neizbežne svake godine haha. ☺

-To je to od haula! Da li ste vi obavili kupovinu školskog pribora? Čujemo se sutra. ;*

  • Share:

You Might Also Like

15 коментара

  1. Super post!Takodje sam obavio kupovinu,ali moram dokupiti jos neke stvari.

    stfeanfull.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. odlican haul.. sretno u novoj skolskoj godini
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Jao obožavam čitati supplies haul postove! Sve su mi stvarčice slatke, ali najviše mi se dopada sveska za geografiju!💋
    Coat and cupcake.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.Sveske su preslatke.Ja jos nisam obavila kupovinu skolskog pribora ali sigurno cu sutra ☺❤.

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Ja obožavam ići u kupovinu za školu i danas sam je obavila. Sveske i ostali pribor ti je preljepi *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Kupila si divne stvarčice, srećno u novoj školskoj godini! ☻
    poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post!Sve stvarčice su divne i simpatične!Sveske su veoma lepe!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post Sandra, sve stvarčice su preslatke! <3 Ja još nisam obavila kupovinu školskog pribora, ali moram obavezno :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. veliki sam ljubitelj kupovanja stvari za školu, a školu baš i ne volim. Super ti je post, stvarčice su jako lijepe

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Interesting post and great review. I'm your new followers ♥
    Would you like to follow me back?
    http://anielasv.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! :)

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post! Ja sam također mislila uraditi ovakav post na mome blogu. Jednostavno nađem ovakve postove dosta zanimljive i korisne. :D ♥

    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Sve je preslatko, ali sveska za geografiju... Predivna je! *__*

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  14. Sve je savrseno.Odlicna si <3

    zaprati me uzvracam http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥