Recept za fantastične kiflice!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Danas sam tu sa receptom za kiflice sa šargarepom koje su moje omiljene pored kiflica sa čokoladom o kojima ćete imati priliku uskoro da čitate. naravno, ako kao i obično prvo ne pojedem nih i setim se da treab da ih slikam.




Kiflice sa šargarepom


Potrebno:

-150 g ulja (čaša od jogurta)
-7 šoljica mlake vode
-1 kocka kvasca
-1 kašičica soli
-8 kašika šećera
-4 prosečne šargarepe
-Brašno po potrebi

Postupak:

-Izrendati šargarepu na sitne rende, zakuvati vodu, kvasac, kašiku soli, šećer i šargarepu sa brašnom po potrebi. Ostaviti testo da nadođe. Kada nadođe, isecite kiflice u trouglove (kao kada pravite obične), punite džemom, filom ili ostavite samo sa šargarepom. Kada se ohlade, uvaljajte ih u prah-šećer i to je to! ♥

Fil:

-150-200 g mlevenih orasa
- 2 rendane jabuke
-1 kašika šećera
-1 jaje




I sada jedno obaveštenje. ne znam da li znate, ali imam ask.fm o kozmetici i modi, @fashionbeautycomb! Tu me možete zapratiti ako želite, a moj privatni ask.fm je @misseslandy! Ljubim vas. ;*

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Recept je sjajan,kiflice izgledaju jako ukusno.Sigurno cu probati da ih napravim ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se recept, čini se ukusno. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Iako ne volim šargarepu, moram priznati da mi se recept vrlo dopao. Zanimljiv post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥