Q&A odgovori!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Najzad je došao dan kada ćemo odgovarati na vaša pitanja. Moram priznati, Milici, Tini i meni je trebalo dugo vremena da odgovorimo na sva vaša pitanja! I šta se onda desilo? Sandra je resetovala telefon i celi razgovori su se izbrisali. Ponovo aplauz! Hvala, hvala..!
Da više ne dužim jer je bilo preko 40 pitanja, krećemooooo!

Da li idete negde na letovanje? Ako da,gde?

Ja:  Možda u Crnu Goru.
Milica: Da, idem u Grčku, verovatno u Leptikariju. ☺
Tina: Ne idemo zajedno, a ja idem u Bečiće!

Koje vam je do sada bilo omiljno letnje putovanje? 

Ja: Prošle godine je bilo fantastično na moru, nagradni izlet sa Micikom... *~*
Milica: Kada smo bile na nagradnom izletu!
Tina: Preprošle ili prošle godine.

Opisite leto u 3 reci? 

Ja: Komarci, vrućina, more.
Milica: Vrućina, more i sladoled.
Tina: Vrućina, more, šešir.

Omiljena letnja boja?

Ja: Neon žuta. ☺
Milica: ma ih više!
Tijana: Plava!

☮ American Hippie Bohéme Boho Style ☮ Palazzo Pants

Sta je po vama must have za ovo leto?

Ja: Naočare i  neki otkačeni kupaći kostim.
Milica: Labello, krema za sunčanje i šorc.
Tina: labello!

 Savrsen kupaci kostim? 

Ja: Kupaći kostimi sa zatvorenim gornjim delom, oni su mi vrhunski!
Milica: Dvodelni, svetlo plav sa malo bele boje po sebi!
Tina: kao lak Malena plave boje. ☺

Omiljeni letnji proizvod za usta?


Ja: Baby lips hydrate!
Milica: Baby lips Dr. rescue - Pink me up ♥
Tijana. Bilo koji labello balzam. ☺

Omiljeni lak za nokte? 

Ja: Color line u broju 34. 
Milica: To je lak iz GRa Jolly Jewels.
Tijana:  Lak Malena plave boje!

Koliko lakova za nokte imate?

Ja: 25! ♥
Milica: Imam 8 lakova. :)
Tijana: Oko 6.

Omiljeno piće?

Ja: Nestle ledeni čaj od šumskog voća!
Milica: Cedevita... *~*
Tijana: Fanta mi je naj naj.

Slažete li se s tim da se u životu sve vrati?

Ja: pa i ne baš.
Milica: Nešto da, nešto ne.
Tijana: Da.

Imate li svoje planere?

Ja: Da, čak 2!
Milica: Imamm!
Tina: Naravno.

 :

Naručujete li preko interneta? 

Ja: Da, po nekad.
Milica: Da!
Tina: Naručivala sam narukvice!

Neki dobri filmovi?

Ja: Demonic, Hush, Liar,liar vampire, Annabelle, The 5th wave, Ouija... Svi horrori!
Milica: Focus i Poslednja ekskurzija!
Tijana: Divergent i Krive su zvezde!

Najbolji blog?

Ja: Kapege, Anja's diary, Style on first place, Innisall i Tijana queen of fashion! Ima ih mnogooo!
Milica: Sandrin, naravno. ♥
Tijana: Anja's diary i Misseslandy. :)

Omiljeno jelo?

Ja. Svi slatkiši svetaaa!!!
Milica: palačinke!
Tina: palačinke!

Verujete li u ljubav na prvi pogled?

Ja: ne, to je mit.
Milica: Ne.
Tijana. ja verujem!

Neki Disney film?

Ja: Ne pratim ti ja baš to, ali možeš pogledati Mcfarland, USA!
Milica: Ne znam, ne gledam ih.
Tijana:Finding Dorry!

Najbolja serija?


Ja: Vampirski dnevnici su moj život! ♥
Milica: Sinđelići. ♥
Tijana: The vampire diaries. ♥

Koji ti je najveci cilj vezan za blog?

Ja: Da upoznam što više ljudi!
Milica: /
Tijana: Da budem aktivna.

 :

Sta radis kad ti je prazna baterija?

Ja: Stavim fon na punjaš i sednem pored njega dok se ne napuni. xD Miliceee, tvoj punjač si zaboravila zadnji put kod mene!
Milica: Potražim punjač kako bih ga napunila!
Tijana: Stavim ga da se puni.

Trenutak kad si bila najponosnija na sebe?

Ja: Kada sam dobila fon za odličan uspeh u 2. razredu! :D
Milica: Kada sam dobila 5 iz matematike sa 100 bodova na pismenom. ♥
Tijana: Kada sam bila najhrabrija!

 Gdje ste se upoznale?

Svi: U školi!

Gdje najčešće zajedno odlazite?

Svi: U školu. 

Koja je vaša omiljena hrana, film, knjiga i blog?

Ja: Odgovorila sam za hranu, fim Ouija, blog sam napisala a knjiga ''Ispričaj mi snove - Sidni Šeldon''!
Milica: ''Autobiografija Branislava Nušića.''
Tijana: Odgovorila sam na sve osim koja mi je omiljena knjiga, a ona je ''Alis između 2 vatre - Džudi ketrin''.

Koliko vremena provodite u vodi,kada ste na moru?

Ja: Mnogooo, dok me mama ne natera da uzađem iz vode, hahaha. ☺
Milica: Skoro ceo dan
Tijana: Zaista mnogo!

Omiljeni gazirani sok?

Ja: Mrzim gazirano i ne znam kada sam zadnji put popila nešto takvo.
Milica: Fanta.
Tijana: fanta forever!

Da li imate simpatiju?

Ja: Ma toga uvek ima. ;)
Milica: Neee.
Tijana: Možda da, možda ne...

*Shvatićemo to kao da, Tijanaa*



Da li volite da jedete spagete?

ja: Onako, ništa mi nisu posebne. Pre sam ih obožavala, sada ne.
Milica: Naravno da da!
Tijana: Da!!!

Da li volite da idete na putovanja zajedno?

Svi: Daa!

3. Bavite li se nekim sportom?

Svi: Ne, osim na sportu u školi!


4. Najdraži youtuber?

Ja: Vina, Zoella i Bethany!
Milica: Yasserstain.
Tijana: Anđela & Nađa!

5. Koje su vam najdraže pjesme?

Ja: Sara Jo - ''Probaj'', ''Ko je ovde ko'', Ruza Rupić - ''Slatko mi je'' i Justin Bieber - ''Boyfriend''!
Milica: Od Sare Jo - ''Ko je ovde ko'' i pesme od Justina! ♥
Tijana: Nemam, slušam sve.

6. Najdraži ljetni odjevni predmet?

Ja: Šorc, definitivno. ♥
Milica. šorc takođe!
Tijana: Haljina.

7. Koju državu želite posjetiti?

Ja: Japan i Francusku!
Milica: Englesku!
Tijana:  Francuska!

8. Koji mobitel imate?

Ja: LG L50 sporty.
Milica: Samsung galaxy core 2!
Tijana: Samsung galaxy mini, uskoro menjam.

9. Najdraže godišnje doba?

Ja: Proleće!
Milica: Jesen.
Tijana: Letooo. ♥

1.Opisi sebe u 3 reči. :)

Ja: Smotana, šminkoljubac, sanjar.
Milica: Iskrena, ljutica, smešna (Milica nije htela da opiše samu sebe pa sam je opisala ja hahah)
Tijana: skromna, tvrdoglava, stidnjiva.

2.Da ideš na pusto ostrvo nedelju dana,koje tri stvari bi ponela sa sobo? 

Ja: Vodu, hranu i telefon.
Milica: Građevinsi materijal, alat i sve za ličnu higijenu!
Tijana: Hrana, oružje i voda!

3. Planirate li da otvorite yt kanal?

Svi: Ne.

4. Da li bi menjali svoj telefon da spasite neku drugaricu?

Svi. Da!


5. Sta zelite da budete kad odrastete?

Ja: Stilista, dizajener, kozmetičar...
Milica: Ne znam.
Tijana: Informatičar.

6. Adidas superstar VS starke

Ja: Adidas superstar su zakon!
Milica: Starke. ♥
Tijana: Adidas superstar. ☺

7. Kiss, marry, kill challenge- Niall Horan, Justin Bieber, Leonardo Di Caprio?

Ja: Marry: Justin Bieber *~*, kiss: Niall Horan, kill: Leonardo Di Caprio
Milica: Kiss: Leonardo Di Caprio,maryy. Justin Bieber, kill: Nial Horan
Tijana: Marry: Niall Horan, kiss: Leonardo Di Caprio, kill: Justin Bieber!

9. Da li ste osvojile nekad giweavay?

Ja: Da!
Milica. Ne.
Tijana: Ne.

  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Zanimljiva pitanja, još zanimljiviji odgovori. Pratim te na blogu, uzvrati ako želiš! :)
    --> Coat and cupcake.

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastična pitanja i predobri odgovori! Jako mi se sviđa što ste sve tri odgovarale na ova pitanja *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. <333333333

    p.s. i moja prva asocijacija na leto su komarci :')

    ОдговориИзбриши
  4. Odgovori su baš zanimljivi i po vašim odgovorima mogu shvatiti da ste i vi jako interesantne :)

    Bilo bi mi drago ako bi ste posetile moj blog → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lijep post! Zbilja je tu mnogo pitanja na koja ste trebale odgovoriti, svaka cast za trud! Takodjer obozavam piti Cedevitu u ovo ljetno vrijeme, narocito onu od limuna i bazge lol. Naravno da bih se u svakom kmk challenge-u udala za Justina, to pod obavezno! :)
    Novi post je kod mene, uzvracam followe: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Interesanti odgovori i pitanja. Odličan post!
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! I ja radim svoj prvi q&a pa ako želiš možeš mi postaviti pitanja! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma interesantni odgovori. Super post i jako lijepe slike <3
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Super post. <3 <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥