Moj instagram top 7!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Ko čita HEJ!, verovatno zna rubriku ''Moj instagram top 7''. Mislila sam da napravim nešto slično ovde, na blogu jer mi je instagram omiljena društvena mreža i imam upravo na njemu najviše objava. Ne volim da dužim sa uvodom, pa krećemo! ☺


-Taj dan sam išla na nagradni izlet u Svilajnac. Postavila sam sliku ujutro pred polazak. Ne mogu da vam opišem koliko je divan osećaj za mene kada kao nagradu dobijete put po vašoj zemlji, a još ako putujete sa prijateljima zabava je zagarantovama! ♥

-Ko ne zna (a ptice na granama znaju), ovo je Milica, moja BFF. Sa njom sam inače sedela na izletu! Okej, bio joj je rođendan i folder sa slikama za instagram je bio prazan (!) tako da sam postavila ovu sliku na kojoj sam joj čestitala rođendan. Draga mi je jer je sa osobom koju jednostavno obožavam, a takođe jer se nije ljutila za sliku i ako joj se pre nije sviđala. Hhaha, dobro sam prošla. ☺


*Sada se pomolimo Bogu da me rođak ne ubije kada vidi sliku. I nisam debela, hvala*

-Verovali ili ne, ovo je jedina slika od malog miliona u telefonu koju imam sa rođakom na nekoj društvenoj mreži (ovde facebook, promovišem ga xD). Inače mi je jako drag i nikada neću zaboraviti kako smo plašili rođaku (okej, evo i njen fejs) i mog brata (dobro dobro, evo i njegov xD). Slika mi je jednostavno draga. ♥


-Zadnji dan školee! Šestaci su igrali fudbal a nas je nastavnica pustila sa časa pa smo svi seli na teren da igramo istina ili izazov. Pošto do tada nisam imala mnogo slika sa  Jovanom ***********, islikale smo se za ceo život (ali su mi se te slike pogubile u resetovalju telefona, šmrc, šmrc)! Inače su iza nas igrali fudbal dok smo mi sedeli na terenu i baš nas briga. definitivno jako draga slika, i ako sam ispala grozno. ☺ Inače, verovatno ovo čitaš, pa pozz **********! ♥




-Moj brat i ja smo imali mini fotošuting u šumi (!) i na instagramu sa postavila mnogo fotografila od tada! Ova mi je definitivno najdraža, mislim da smo baš lepo ispali. ♥



-I ovo ne bi bio instagram top 7 da model mog instagrama nije u postu. Nastavnik nam je dao da se zezamo na času, a mi ne bi bili mi da se nismo ceo čas slikali, hahah. ♥


-Još jedan fotošuting, ovog puta u školi! Milica je rođeni fotograf, inače. ♥ Ovo je spontalno nastalo i ispalo je super. Najbolje inspadnu spontane slike, definitivno. ♥

-To bi bio moj instagram top 7. Koje slike su vama najlepše iz ovog posta?
Podelite samnom vaše mišljenje u komentare! ♥



  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post!Sve slike su lepe.Najlepša mi je treća od pozadi!DObra ideja!♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,a slike su prelijepe!


    My blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Slike su predivne, jedva čekam još slika iz ove rubrike. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥