MISSESLANDY GIVEAWAY NO.1!

By Sandra Đukić - 18:36:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u 1. samostalni Misseslandy giveaway!


-Dake, ovo je iznenađenje o kojem sam vam juče pisala! Pripremam vam poklončiće već par dana, a danas je konačno došao dan kada ću moći da nekome od mojih dragih pratilaca poklonim jedan paketić, za 1. giveaway nije ni mali ni veliki. ☺ Ina nešto za ljubitelje kozmetike, za knjigoljupce, back to school 2 poklončića i jedan koji je od mene, iskreno, on mi se čak najviše i sviđa! Pravila će biti na kraju posta kao i slike stvari, da više ne dužim, reč je o:

-Sveska za citatom i štiklama
-Sveska inspirisana stikerima sa facebooka
-Tegla sam ''volim te'' na 50 jezika
-Knjiga ''Boginja'' - Džozefina Andželini
-Golden rose matte lipstick crayon no.16

-Dakle, sada ću vam nešto reći o svakom od poklona. ☺

Tegla sam ''volim te'' na 50 jezika



-Prvi poklon je tegla sa ''volim te'' na 50 jezika sveta! Ja sam je pravila, okolo sam je ukrasila lakovima za nokte i kolaž papirom. Takođe sam na jedno srce napravila beli ombre, haha. ☺ Na poklopcu su tufnice, naravno crne i nešto još o tegli. Ceo poklopac sam iz nutra ofarbala odnosno prelakirala crnim lakom za nokte. U nutra ima i jedna porukica zalepljena za poklopac, ništa veliko ali lepo. ☺ Inače, ja sam pravila teglu!

Golden rose matte lipstick crayon no.16



-Ja sam oduševljena nijansom ruža! Ja imam u nijansi 01, ova je u nijansi 16 i apsolutno sam zaljubljena u ovu nijansu! Htela sam kupiti i sebi istu, no nije imala. ☺ Dakle, nijansa je nešto između jarko roze i crvene, jako je lepa i baš je za devojke i devojčice! Nadam se da će se dobitniku gw-a dopasti. ♥

Boginja - Džozefina Andželini



-Knjiga me jako privlači, no nisam je ni takla. ☺ Radi se o Bogovima olimpa i Stare Grčke, 2. ili 3. deo serijala knjiga ''Pod ukletim Zvezdana''. Deluje mi jako zanimljivo, no pošto nisam čitala prethodne delove, odlučila sam je pokloniti vama jer možda ima neko ko je pročitao delove do ove knjige. Inače, knjiga deluje siva zbog odsjaja i izoštravanja, iz kog god ugla da slikam tako ispadne. Dobila sam je uz HEJ! i od tada stoji na polici za giveaway. Bila je planirana za rođendan bloga, no evo, poklanjam je sada!

2 sveske inspirisane stikerima sa facebooka i citatom o obući


-Odmah da vam se pohvalim, ja sam pravila ove 2 sveske i apsolutno sam oduševljena kako su ispale! Na prvoj je jedan citat, o obući i štiklama naravno, dok su na drugoj likovi sa fejsa. Jako su mi obe simpatične, verovatno će sutra biti DIY kako ih napraviti! ☺ 

PRAVILA GIVEAWAY-A

-Verovatno vas sada najviše zanimaju pravila giveaway-a za učešće. Pravila koja su obavezna za ispunjavanje:

Budi član bloga, evo kako to možeš postati:



U komentare napišite ''učestvujem'' ili bilo šta na taj fazon, ostavite vaš mail, facebook i instagram profil (facebook nije obavezan).

Podelite sliku koja se nalazi na samom početku posta na instagram i označite 3 prijatelja za koja mislite da bi ih interesovao ovaj gveaway. Imate sliku na mom instagramu. OBAVEZNO JE STAVITI HASHTAG #MISSESLANDYGIVEAWAY

Zapratite me na instagramu, @misseslandy.

NEOBAVEZNA PRAVILA ZA UTROSTRUČAVANJE ŠANSA ZA POBEDU

Zapratite me na ask.fm-u, moj username @Sandraadjukic, u komentare ostavite vas username aska.

Lajkujte facebook stranicu bloga, @Misseslandy.



-To su sva pravila ovog giveaway-a! Imate vremena do 10.9. do 00:00 a 11.9. će biti proglašenje pobednika na blogu! Nadam se da vam se poklončići sviđaju, htela sam da kupim sve poklone, no mislim da je ovako bolje, a i meni je draže da dobijete nešto što sam ja pravila nego nešto što je napravljeno u fabrici i štampano. ☺












-To je sve za ovaj giveaway, prijavljujte se i učestvujte. GIVEAWAY VAŽI SAMO ZA SRBIJU.♥ 
P.S. Pobedink će dobiti i jedno pisance. ☺


  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Preslatki pokloni, i originalni, sto se tegle tice! :D
    Ucestvujem :D
    aduracovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari su predivne.Tegla me je oduševila ☺❤.

    instagram:@janamihailovic
    mail:mihailovicjaaana2003@gmail.com
    Facebook:Sara Horan
    Ask:janamywonderland

    ОдговориИзбриши
  3. Hello!
    Cool post ^^ and nice blog!
    Would you like to support each other by follow on GFC and Google+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back

    Xoxo, Debi
    http://www.deborabrazil.com.br/

    ОдговориИзбриши
  4. Zar se piše "iz nutra" ili "u nutra"?!Mislim ono,nije hejt al' zbunila si me!Kako se piše?

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican giveaway! ☺♥
    insta: miljanamima
    fb: Miljana Dimitrijevic
    e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican giveway.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Učestvujem!
    Facebook:Selaković Kristina
    Instagram:kristina_selakovic_04
    Mail:kristinaselakovic628@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Uradjeno sve <33
    E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com
    Inst: tijana_cvetanovic

    ОдговориИзбриши
  9. Urađeno sve! Nadam se bar da će mi se ovaj put posrećiti, bar se nadam. Ovo je odlično, toliko si se potrudila! ❤
    Evo ti samo instagram ; milena.9730 .

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥