Make up za osnovce + stvari koje moram imati kod sebe!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav drage moje, dobrodošle u novi post!

-Znam da će sada hejteri krenuti da napadaju: '' 6. si razred a šminkaš se'' ili ''ja sam se u tvojim godinama igrala napolju a ti se šminkaš i koristiš korektor''... Ali, bez brige! Odmah ću vam reći da se ja ne šminkam za školu - nisam nikada i neću u buduće. Ovaj post je tu da da bih vam pokazala kako bih se ja našminkala (ako bih se šminkala) u osnovnoj školi. Takođe možete videti na kraju koji su to proizvodi koje uvek imam kod sebe odnosno koje ću uvek imati kod sebe. Pa, krenimo.

-Za osnovnu školu tj. za 7. ili 8. razred možete kupiti korektor, moj je EVELINE u broju 2 - almond. Puder i BB/CC kreme vam za školu nisu potrebne. Što se mene tiče, nije vam uopšte potrebna šminka ali okej, verovatno je neko od vas koristi u školi. U glavnom, ne stavljajte neke jake karmine ili labella, već nešto kao ROSAL - Morning rose ili fash nude. Imam flash nude i izgleda jako prirodno na usnama. Ako imate tanke usne ili nedefinisane, potražite AURA, She ili Essense olovke za usne koju najbolje odgovaraju vašim usnama. Ne pretrpavajte ih, već samo koliko da definišete liniju usana. U 8. razredu možete staviti malo kreona na oči u tankoj liniji i maskaru. Pre 7. i 8. razreda vam je sve tečno na očima nepotrebno jer se lako razmazuje. 



-Sadaa, drugi deo posta i onaj koji mi se više sviđa je šta moram uvek imati kod sebe u školi. Ja ovo ne koristim u školu, ali se osećam kao da mi nešto fali kada mi je neseser prazan, da se razumemo. Dakle, ja se ne šminkam uopšte za školu, samo ponesem stvari koje ćete videti u nastavku posta. O da, za malo da zaboravim, imala sam moje slike ali su ispale blagi užas posle editovanja. Htela sam da ih ubacim.

VS sjaj za usne i BL Dr, rescue - Coral crave

-Već ste videli koji VS sjaj je u pitanju. Ovako, generalno sjajeve ne volim dok je za VS totalno drugačija priča. Oni budu malo lepljivi ali ništa strašno. Imaju divan miris i ukus, a drže na usnama čak i do 4 sata! Stavim ih 2 puta u školi, na odmoru i zaista ne osećate ni da su vam usne pukle, ni oljuštenu kožicu - apsolutno ništa! Što se tiče baby lipsa, Dobro hidrira, sviđa mi se što pecka na usnama. Miriše jako lepo i osvežavajuće, na mentol. Usne ga brzo upijaju. Ako već niste, probajte ga jer je savršen za jesen i zimu.

Lavera END LESS difinition maskara i EVELINE korektor br. 2

-I ako je ne stavljam, osećam da mi nešto fali kada mi maskara nije u torbi/rancu, hahah. Već sam pisala o ovoj maskari, tečna je, onako, lako se nanosi. jedino je četkica malo čudna tj. nisam je pre koristila pa nisam navikla, ali okej. Korektor sam kupila pre 3 dana. Rekla sam vam da je EVELINE u broju 2. Nije loš po prekrivanju podočnjaka, kada ga lepo ublendate izgleda prirodno. jagan je na licu, ne osećam ga u opšte. jedino mi nijansa malo štrči, ali sve se reši blendanjem.

B.U. Wild dezedorans i četka-ogledalce

-Uvek kod sebe imam neki dezedorans, trenutno mi je najdraži B.U. Wild. Miriše prelepo, baš kako volim. Kada ga mirišem, verovali ili ne, osećam se kao da sam u divljini, setim se neke avanture i slično. Nije dugotrajan ali i kada miris izbledi, miriše lepo. Pošto sam ceo dan u školi kao Anštajn, potrebna mi je četka za kosu. Da ne bih nosala po školi one velike, lepo uzmem ogledalo-četku koji je mali, univerzajan i staje svuda! Lepo i brzo račešlja kosu. 

Šta vi nosite u školu od kozmetike?

Ako se šminkate, šta koristite?

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Jako koristan post! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Make-up je baš simpatičan,ja ove godine krećem u sedmi razred i verovatno cu stavljati samo malo maskare,labela i korektora.Mislim da je preterano šminkanje pre srednje škole nepotrebno.Što se tiče drugog dela posta,i ja nosim iste stvari,uz kremu za ruke.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Od kozmetike u skoli uvek nosim neko hidratantno labelo i to je to, zato sto se pre skole nasminkam. E sad, nije to sminka kao puder i tako to, vec samo stavim malo korektora tamo gde je potrebno, uvijem trepavice i stavim maskaru. ♥

    Novi post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Lijepo i umjereno! :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥