#KAMPANJA: medijska nepravda prema blogerima!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Pokrenuta je kampanja ''Medijska nepravda prema blogerima'' koja je izuzetno korisna. Svaka čast Amini i Milici na ideji, ovako nešto nam je zaista potrebno. Kroz ovaj post ću izneti svoje mišljenje o medijima i blogerima. ☺



1.Zasto mediji ne obracaju paznju na blogere?

-U glavnom zbog toga što blogerka ima mnogo manje nego jutjubera. Zar nije lakše pogledati video kako se pravi korpica od papira nego pročitati post? Naravno da je lakše jer utroši manje vremena. Čak je i  meni nekad lakše pogledati video. Ipak, zar se ne vidi da se i mi, blogeri, trudimo podjednako kao jutjuberi ako ne i malo više? Ne želim nikoga da uvredim ali ako uporedite pola godine kanala Andjela&Nadja koji ima 100.000 subskrajbera i blog koji je otvoren kada i kanal i ima oko 60-70 čitalaca. Da sumiramo: na blogu pišeš ako imaš talenta, uslikaš sve slike i urediš ih, kuckaš par sati o tastaturu, paziš na pravopis, paziš da lepo formulišeš rečenice, uređuješ blog, uvek nešto dodaješ na blog, moraš da naučiš kako da rukovodiš raznim kodovima i šiframa i moraš da naučiš mnogo toga, da skineš razne programe i još 100 čuda! Na jutjubu treba baš mnogo truda, zato jutjuberke izbacuju na primer 1 video nedeljno. Oni treba da snime video, pre njega se srede, urede kosu, edituju video, srede pozadinu tj. sobu, izbace video, naprave dobru profilnu, baner za jutjub i video... Ima i tu mnogo posla ali, moram priznati, u blogeru ima malo više. 

2. Zašto su se svi na Balkanu usresredili samo na jutjubere?

-Pre nego što sam pročitala više postova na ovu temu mislila sam da smo mi krivi za to. Zapravo nismo. Kada ste zadnji put pročitali tekst o nekoj blogerki? Sada se jutjuberke nazivaju blogerkama što je meni sebično sa strane takvih ljudi. Šta smo mi ako su oni blogeri? Ne želim ovim postom nikoga da uvredim, ni medije ni jutjubere koje jako poštujem i cenim.  Mislim da je bezveze da se nazivaju blogerima. To je isto kao što je Australija učestvovala u Evroviziji, ili kada bi neko nas nazvao jutjuberima! Većina portala na internetu, časopisa i novinara pišu o jutjuberima. kada naši roditelji nešto traže na internetu, oni to traže na jutjubu i sajtovima, a nigde se ne pominje blog. Ako ste čitali post kako su moje drugarice komentarisale moj blog kada su videle da ga imam, preskočila sam deo kada su me pitale šta je blog. Bože, kada bih sada pomenula detetu od 5 godina jutjub znalo bi šta je to. Moja rođaka ima 4 godine i, verovali ili ne, zna šta je jutjub kao i da barata telefonom na dodir i još mnogo stvari. Retko koji portal ili časopis piše o nama, blogerima. Trudimo se isto koliko i jutjuberi a opet nemamo ni upola uspeha koliko imaju oni. Bez obzira što govorim da mi je najvažnije pisanje na blogu, važno mi je da neko može da prokomentariše moje mišljenje i napiše svoje. Hoću reći da želim da me prati više ljudi koji nisu blogeri. Svi mediji obraćaju mnogo više pažnje na jutjubere, mislim da je vreme za blogere.


Zašto ljudi nisu upoznati sa svetom blogera, a jesu sa svetom jutjubera?

-Rekla sam da ljudi posećuju ''sajtove'' (i ako u adresi stoji blogspot) i jutjub videe kada im je nešto potrebno, samim tim i znaju za jutjub. Kada uđete u google i u karticu sa dodacima, vi vidite jutjub, a bloger treba da dodate. Jutjub se koristi kroz ceo život dok o blogu učite malo u 6. razredu, i to 1. čas! Kako će ljudi saznati da ovaj naš mali svet postoji ako nemamo podršku medija? famoza je napravila kutak za blogere i imaju stalne saradnike ali blogerke koje to nisu mogu poslati neki svoj tekst. To je zaista fantastično i bilo bi lepo kada bi više sajtova to radilo. 

Ovim putem ne želimo da uvrijedimo ni jutjubere, ni medije. Samo želimo da se izborimo za neku ravnopravnost jer smatramo da i blogeri i jutjuberi ulažu veliki trud u ono što rade. I zbog toga bi i sve ostalo što ima veze sa tim trebalo biti ravnopravno. Mi ne živimo za popularnost i nememo pretjeranu želju da budemo popularni, ali zbog čega su oni toliko bolji od nas? Zbog čega ljudi ne obraćaju pažnju na blogere i mediji zapostavljaju iste? Zar smo to zaslužili? NE. Nismo. I upravo zbog toga ćemo se boriti (i nadamo se izboriti) za pravdu. :) Kopirano sa bloga Innisall 

-Pozivamo vas da se priključite ovoj kampanji koja će, verujem, koristiti svima! 

1. Koristite samo ovaj banner, ne drugi.
2. Držite se suštine dok pišete post - prava medijska nepravda prema blogerima.
3. Ne smete uvrediti medije i jutjubere na bilo koji način!
4.Post mora sadržati odgovore na pitanja sa banera.
5. Napišite na dnu da se svi mogu pridružiti kampanji i svoje mišljenje odnosno post, samo pazite da ne uvredite nikoga!
6. Kampanju su osnovale Amina (innisall.blogspot.com) i Milica (styleonfirstplace.blogspot.com), za više informacija o kampanji obratite se njima!
7. Koristite heštagove na društvenim mrežama i u postu #vremejezablogere, #kampanja i #medijskanepravdapremablogerima

#Vremejezablogere

#Kampanja

#medijskanepravdapremablogerima




  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. Odlično si napisala ovaj post, apsolutno si sve potrebno obuhvatila što je i najbitnije. Jedino bih te zamolila da promeniš reč "među" u "prema" u naslovu posta jer trenutni naslov ima potpuno drugačije značenje, ako me razumeš. :)
    Hvala ti puno što si nam se pridružila, puno nam znači! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno ti hvala Milice! ♥ To sam videla jutros kada sam objavila post u SBZ i mislila sam da promenim kada budem na kompu ali sam skroz zaboravila, hvala što si me podsetila! ☺ NIšta, uvek!

      Избриши
  2. Odličan post, stvarno se slažem u svemu. Mnogo više pažnje je dato jutjuberima nego nama, bezobzira što se mi trudimo, a ne kažem da se oni ne trude, samo se u njih gleda. Kao što si rekla, danas i djeca od 5 godina znaju šta je youtube a za blog nikada nisu čuli. Iako ovdje ima sjajnih blogera koji se mnogo trude i mnogo više truda ulažu u svoje postove, nego NEKI jutjuberi u svoje videe - nisu primjećeni od strane medija i ostale djece. Nepravda je to, slažem se.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, i slažem se sa svima.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Definitvno je došlo vrijeme i za blgere :D i ja sam napisala post na ovu temu. Zaslužujemo definitivno više pažnje

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista sjajan post! Opet, drago mi je što se toliko nas ujedinilo i nadam se da će nas za nekoliko dana biti još više!
    allKatie - i ja sam napisala post na ovu temu, pa bi mi značilo da što više ljudi vidi!

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥