Kako sam napravila moj školski planner? 2. deo

By Sandra Đukić - 23:05:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post! 

-Od jednom mi se nagomilalo mnogo postova, ali eto, Jovana me je naterala da danas napišem 2. deo posta o DIY planeru. Zahvalite se njoj, haha. ☺ Posto je kasno za post odnosno 22:02 je, odmah ću krenuti sa pisanjem! Prvi post, ovde!

-prvo što sam uradila je popunila prazna polja na početku sveske.



Zatim sam napravila polje za raspored časova i zapisala sam časove koje imam ove godine. E da, ceo planer je na engleskom jer želim da vežbam engleski a ovako ću pisati i obaveštenja na engleskom i sve, nadam se da ću uspeti haha. ☺




-Pošto ću ove godine ostajati na raznim dodatnim nastavama i sekcijama, napravila sam tabelu za sekcije i dodatne časove kao i prostor za spisak časova na kojima ostajem. Tu je i list za obaveštenja u koliko imam neku promenu ili dodatni cas van rasporeda.




-Tu je naravno kalendar. Napravila sam ga od septembra do juna, no od septembra je blaga katastrofa jer nisam znala sta zelim, tako da sam slikala onaj od oktobr.a Tu je takodje stranica za neke obaveze tokom meseca.



-Tu je i dnevnik ocena u dnevniku, isto to sam napravila za dokumentaciju svakog predmeta. ☺


-Naravno, tu su stranice za obaveštenja. Na njima nisam ništa pisala ili crtala, samo sam ispred stavila kao papirić  gde piše 'news'. Takođe, pošto sam nikada ne znam kada je raspust i od kada do kada traje, izdvojila sam list samo za to. ☺



-Koliko samo puta zaboravim kakav domaći imam i onda ga radim pre časa na brzinu ili u veče, kasno? Ne mogu se pohvaliti da svaki domaći zapamtim i da sam redovna po pitanju rađenja istih na vreme, ali za to sam ostavila nekoliko listova sveske. Nadam se da će sada biti bolje, haha. ☺


-Ja se svake godine prijavljujem na sva moguća takmičenja, a kako bih sve mogla da pohvatam, ostavila sam 3-4 stranice samo za pisanje sta iz koje knjige treba da ucim, kada imam dodatnu nastavu na koji inace ne idem i tako neke stvari.




-To do lista je više za ispunjavanje ciljena u školi. Tu ću ih zapisivati kao i kako napredujem sa njima!



-Znači svake sedmice moram da dokupim nešto od pribora što mi prethodne godine nastavnici nisu tražili i ja uvek zaboravljam sta treba! Povodom toga sam ostavila deo sveske samo za listu za kupovinu. ☺



-Eto, to je sve od mog planera haha. ☺ I opet nisam popunila celu svesku! No dobro, praviću sigurno još kategorija pa ćemo videti šta ću dalje. ☺ Čujemo se sutra. :*
P.S. Sutra popodne jedno iznenadjenje ide na blog, obavezno svratite da vidite o cemu se radi! :D








  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Planer ti je predivan,i ja sam skoro napravila školski planer :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Konačno drugi dio :D inače oduševljena sam ovom idejom, jer će se na lakši način može ostati organizirano, mislim da ću ovakvo nešto slično i ja sama napraviti. Btw jedva čekam da vidim iznenađenje

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno si super uredila planer, izgleda jako organizovno i lepo. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Aaa i drugi dio je presladak!
    Baš mi se sviđa sve što si napisala unutra, predobro. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Baš sma se radovala drugom delu. :) jako lepo si organizovala svoj planer, hvala ti na idejama. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post! Jako mi se sviđa tvoj planer *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo je slatko i cini se da je bas funkcionalno! ♥
    poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Napravila sam dva planera:tj. jedan mali i jedan veliki,ali sam ih bacila,ne znam zasto?!Tvoj planer je jako lijep.P.S. mogla bi da poradis i na fotografijama?

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥