Four outfits for first school day!

By Sandra Đukić - 15:35:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Na blogu je bio samo 1 outfit post koji je TOTALNI promašaj. Verovatno ću ga i izbrisati. U glavnom, danas ću vam pokazati neke moje outfite za 1. dan škole koje sam sklopila proteklih dana. Ponavljala sam par stvari jer idu uz mnogo stvari iz mog ormara, pa ako nemate nešto slično stvari iz 1. outfita, možda imate iz 2.! Ja sam jednostavno tip osobe koji najviše voli da nosi farmerke u školu, tako da se izvinjavam što je najviše outfita u farmerkama. Obavezno mi u komentare pišite koja vam je najlepša kombinacija! P.S. Zanemarite moju izmučenu facu, ni jedan dan joj nije bio okej.



-Ovaj outfit mi je definitivni favorit. Jako volim ovakve majice, žute farmerke sam skoro kupila i jako su mi drage. Espadrile su takooo divnee! Stvarno se uklapsju uz mnogo kombinacija, što ćete videti i dole u outfitima. Dodala sam malu torbicu jer je ipak 1. dan, nosite samo par stvarčica. Kao šlag na tortu, tu je sovica-ogrlica. Outfit bi bio jako monoton da nije nje, i na crnoj pozadini izgleda odlično.

Majica: /
Farmerke: Capitto
Espadrile: Differente / Obuća metro
Torbica: poklon
Ogrlica: ''Sestre''


-Ovaj outfit nije bio planiran, ali kada mi je stigla jakna, nisam mogla da odolim pa sam odmah izašla u dvorište i fotkala outfit (odnosno fotkala me mama). Crne farmerke odlično idu na majicu iz ovog outfita. Sat nisam ni primetila (da znate), obukla sam crno-belu koledž jaknu i da bih razbija monotoniju, obula sam ove patike.

Jakna: @Butik_ooops
Farmerke: Capitto
Majica: SODA
Sat: Q&Q
Patike: Differente / Obuća metro


-Kao bazu sam odabrala majicu na široke bretele koju veoma često nosim po ovim vrućinama. Obukla sam žute farmerke, obula roze-cvetne espadrile i uzela veću torbu pogodnu u opšte za školu. ☺

Majica: /
farmerke: Capitto
Espadrile: Milada (neka facebook stranica, ne znam sada koja)
Torba: /



-I stigli smo do zadnje kombinacije. Haljinu sa jednim divnim citatom sam uklopila uz zvezdane espadrile i klasičnim SPORT rancom. Sviđa vam se? ☺ ovo nosim 1. dann. ♥

Haljina: /
Espadrile: Differente
Ranac. SPORT

-I to bi bilo to od outfita. Koji vam se najviše dopao? ♥




  • Share:

You Might Also Like

24 коментара

  1. Svi outfit-i su preslatki, ali najvise mi se svidja drugi :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svi outfiti su preslatki. :) drugi je potpuno u mom fazonu. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni outfiti, preslatka si!
    Internacionalni giveaway ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolja mi je druga, a što se tiče četvrte mislim da tako nešto nije dozvoljeno da se nosi u osnovnim školama (pa barem u mojoj nije bilo dozvoljeno), uglavnom sve su super kombinacije. Da li možeš da mi kažeš koliko je koledž jakna? :)

    jasminadimitri.blogspot.com | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ;* Koledž jakna je bila oko 3000 dinara. :) A što se tiče kombinacije, znam da sam prošle godine zadnju dan nosila šorc malo iznad kolena a na slikanje kožnu suknjicu isto malo iznad kolena. Računam da je 1. dan a haljina je bukvalno iznad kolena, pa se neće nešto ni isticati. Prošle godine mi je drugarica nešto pričala da kolena ne smeju da se vide, ali mislim da za 1. dan, slikanje i zadnji dan smemo da nosimo nešto tako, u 4. razredu sam baš često to nosila stvari do kolena, pa se nadam da neće biti problem. :D A što se espadrila tiče, njih baš dosta nose u školi. ☺

      Избриши
  5. Outfiti su preeeslatkii, posebno ovaj posljednji. Jako mi se dopada haljinica, a i volim haljine/majice s dobrim citatima/natpisima. Također, ruksak je pun pogodak, super se uklopio. Također mi se sviđaju žute hlače, svojedobno sam bila opsjednuta hlačama u boji, tako da ih sad imam i previše. Svaka čast za fotke, odlične su :)
    Novi post je kod mene, pogledaj ako želiš: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svi outfiti su diivni, najviše mi se dopadaju prvi i poslednji. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super outfiti, prvi i drugi su mi favoriti. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ove ideje, odnosno outfiti su odlični. Svaka čast

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Preslatke kombinacija, kao i ti. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, sve kombinacije su divne! ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. naj si!pogledaj moj blog nov je!

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥