Filmovi koje sam gledala u poslednje vreme! + linkovi za gledanje

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Danas sam tu sa filmovima koje sam pogledala u skorije vreme. U koliko ste fan horrora, trilera, naučno-fantastike, sigurna sam da će se naći nešto i za vas! Krenimo. :)

Hush - Gledaj ovde


Opis filma:

-Gluvonema devojka živi sama u kući. Ona želi da objavi svoju knjigu, pa od pisanja i ne primećuje da joj se neko šunja po kući, ili ubija najbolju drugaricu na tremu. Tada kreće pravo mučenje. Ubica želi da je ubije (koja nauka!), pokušava da provali u njenu kuću na bilo koji način i naudi joj.

Moje mišljenje:

-Film mi se sviđa. Nije da sam oduševljena ili nešto u wow fazonu, okej je. Gledala sam svakako bolje filmove, malo mi je bilo gadno gledati kako se sakate. 

Ocena:

7/10

The 5th wave - Gledaj ovde


Opis filma: 

-Pet smrtonosnih vanzemaljskih napada stiže na zemlju kako bi istrebili ljudsku vrstu. Kejsi želi da preživi i bori se za nju i svog brata, ali kada sazna pravu istinu, krenuće u težak rat sa vrstom koju još nije upoznala. Kejsi se zaljubljuje i tada još jedna istina ispiva na površinu.

Moje mišljenje:

-Film je bruuuuuutalnooooo dobar! Obavezno ga pogledajte. Pun je akcije, naučno fantastike... Ma savršenstvo, jedva čekam nastavke. ☺ Obavezno ga odgledajte!

Ocena: 

10/10

Ouija - Gledaj ovde


Opis filma:

-Kada jedna od drugarica izvrši samoubistvo, ostali žele da otkriju motiv i zato se upuštaju u opasnu igru. Pretražujući njenu kuću pronaći će tablu za prizivanje dohova, to će ih nogo koštati jer će probuditi snažne sile koje su se krile u kući...

Moje mišljenje:

-Još jedan film koji me je ostavio bez daha. Fantastičan je, ljubitelji horrora će uživati! Imaju jako strašne scene, skroz neočekivani kraj u mom slučaju. Nećete se pokajati.

Ocena:

10/10

Annabelle - Gledaj ovde


Opis filma:

-Kada žena zatrudni, muž joj kupuje poklon - veliku porculansku lutku. Međutim, u lutci je demon koji želi da dobije jedan život. beba će se roditi a lutka će im doneti mnogo nesreća. 

Moje mišljenje:

-Kao za hush, malo sam se zgadila na neke scene. Nije kao klasičan horror, ovo je katastrofa hahha.

Ocena:

4/10

Burying the ex - Gledaj ovde


Opis filma:

-Kada je jedan par poželeo pred zlim demonom da zauvek budu zajedno, to im se i dogodilo. Posle smrti žene njen dečko počinje da se zabavlja sa drugom devojkom, a ona se vraća kao zombi. 

Moje mišljenje:

-Evo odličnog filma za ljubitelje humora, horrora i romantike u jednom! Ja nisam nešto oduševljena, ponovo mnogo sakaćenja, ali možda se vama bude film svideo!

Ocena:

6/10

Preporučite mi neke filmove u komentare!



  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Nisam gledala nijedan film s tvoje liste, verovatno zato što nisam baš ljubitelj horora. :D Ipak, naučnu-fantastiku obožavam i mnogo bih volela da pogledam 5th Way. :) Sjajan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican izbor,pogledala sam neke od ovih sto sii nabrajala u ovom postu. Ja ti preporucujem The Duff,Mean Girls,Divergent i Expelled. ♥
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ljubitelj horora!Mogu čitati horor priče,ali filmovi i ja,nikako!Divan post! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------- novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,ja obicno ovakve filmove gledam tako da cu neki od njih pogledati.Trenutno citam knjigu '5th Wave' odnosno 'Peti Talas' i cim je procitam pogledacu film.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!Pogledaću ove filmove!Tema je originalna!Inače član sam tvoga bloga!♥♥ :)

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ja bih također najvjerovatnije pogledala The 5th wave pored ostalih filmova jer nisam ljubitelj horora, ali si svejedno super opisala svaki film. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajni filmovi, zaista hvala na postu i naročito na hororu Hush i The 5th wave, deluju savršeno. *-* ❤ Sad znam šta ću da gledam večeras, hah. :D Odličan post. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o otmici Marine Joyce

    ОдговориИзбриши
  8. Od navedenih filmova pogledala sam Ouija i nikako mi se ne sviđa, zatim 5th wave koji mi je poprilično dobar i Annabell mi je također dobar, a mislim da ću morati pogledati i Hush. Ovakva vrsta postova je zaista odlična, svaka čast

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ja inače ne volim horore,i grozim se od njih tako da ne.A ovi ostali filmovi se čine okej.Divan blog,kao i post.Zapratila sam te.♥♥♥♥


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Nijedan film nisam gledala, ali ako voliš da gledaš horore preporučila bih ti 'The Ring'. Dok sam ga gledala prestravila sam ga, iako nije mnogo strašan. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥