Dresslink wishlist

Pozdrav drage moje, dobrodošle u novi post!

-U žurbi sam pa će ovaj post biti jako kratak. Danas vam donosim listu želja sa sajta Dresslink. Pre svega, hvala Miljani što me je obavestila da žele da sarađuju sa blogerima, verovatno ne bi bilo saradnje da nije bilo nje. ♥ 
U glavnom, pokazaću vam 6 stvari koje mi se jako sviđaju sa njihovog sajta. 




Jastuci: http://goo.gl/IFvJz7

Za kraj, evo par kupona koje koristite prilikom kupovine. Vaze samo 300 puta!
lendy15 == $1 off for purchase $15
lendy19 == $2 off for purchase $19
lendy29 == $3 off for purchase $29

Molim vas da kliknete na bar 3, ako ne i na sve linkove. Potrebno mi je za dalju saradnju! Hvala vam! ♥



Share:

5 коментара

  1. Divan post,draga! <3 Jako mi se dopadaju sve stvarčice i kliknula sam na sve linkove! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post. ❤❤ Desslink je stvarno divan sajt, pogotovo što prihvata saradnje sa blogerima. ❤❤ Stvari su prelepe. ☺ Kliknula sam na sve, nadam se da će saradnja uspeti! ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno sto si me spomenula u ovom postu i nema na cemu,nema potrebe da se zahvaljujes. ♥ Divne stvari si izabrala,ovi emoji jastuci su preslatki.
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  4. Oduvijek su mi se najviše sviđali ti emoji jastuci, predivni su, kao i ostale stvari koje si odabrala

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post! Kliknula sam na sve linkove, znam koliko ti znači to♥ Najviše mi se dopada drugi top :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥