DRESSLINK HAUL!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Pre par dana me je poštar obradovao jednim paketom sa dresslink sajta. U paketu je stiglo sve što sam naručila, kvalitet je vrhunski. Sve je bilo odlično zapakovano, nije bilo šanse da se išta ošteti!  Paket je stigao relativno brzo, za jedno 13 dana, ali okej. Ako vas zanima šta sam to poručila sa ovih sajtova i kakvi su moji utisci, nastavite čitati post. ☺


-Prva stvar je majica 'You are my sun, my moon and all my stars'. Ja sam prezadovoljna kvalitetom. Jako je lagana, crop-top je, prava letnja majica. Natpis je top, znači brutalno dobro. Naručila sam S veličinu i ako u Srbiji nosim S ili šesnaesticu, znači S mi je malo veliki. Ovde mi je bio knap, tako da, S mi odgovara! Majicu pogledajte ovde. ☺ 


-Ove torbe je zapravo za moju mamu tj. njene su. Jako su kvalittno napravljene. Znam da na nekim torbama koje spolja imaju ovakvu veštačku kožu da ostavljaju tragove tj. one kao sitne komadiće ovog materijala svuda gde se ostave. Međutim, to kod ove torbe nije slučaj! Kao što sam rekla, jako je praktična. Dobije se i kaiš tako da ih možete nositi kao ručne torbe i torbe preko ramena (meni je to fantastično, ne moram večito da uvlačim kaiš u trobu - u ovom slučaju moja mama). Imate ovu manju torbica koja može biti torbica, neseser ili novčanik. U veliku torbu staje dosta stvari, baš je za dnevnu upotrebu! Torbu pogledajte ovde.


-Sledeća stvar je set od 8 četkica - 4 za lice i 4 za oči. Faktički su u pitanju 2 iste četkice, samo je jedna veća i jedna manja. Jako su kvalitetne, prala sam ih i ni jedna dlačica nije otpala! mekane su, nemate onaj osećaj da vam mačka ide po licu (kod mnogih četkica, imala sam iskustva) već su skroz prijatne, haha.  Njih možete pogledati ovde. ☺ 


-Beauty blender. Iskreno, nisam očekivala da bude ovako mali. Kada sam ga videla, mislila sam da neću moći ni korektor da ublendan u kožu, ali sam se prevarila. jeste on mali, ali lepo blenda. Na slici vidite koliko može od prilike da se ''stisne''. mekan je i prijatan na licu. imate moju preporuku. ☺ Pogledajte ga ovde!


-Zadnja, ali ne manje važna stvar je privezak za ogrlicu. Bio je samo 0.96 i to sa besplatnom poštarinom. Učinio mi se dobrim, pa rekoh, što da ne? Jako je dobar, nije ni suviše mali ni suviše veliki. Izgleda mnogo lepo i lako se uklapa, može biti i every day ogrlica! Prekvalitetan je, izgleda kao srebrni privezak. Pogledajte ga ovde. ☺

-To bi bilo sve za haul. Da li vam se sviđaju stvari? Podelite mišljenje samnom u komentare!






  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Aaa odličan haul!
    Ja obožavam dresslink, imam ovaj prvi top i baš mi je drag, nekako tumblr haha ☺
    I četkice imam i super su, u svakom slučaju divan haul. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Baš si lepe stvarčice naručila. :) Majica je stvarno preslatka. :) <33

    ОдговориИзбриши
  3. Super stvari si narucila, crop top je predobar kao i cetkice. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post!Haul je odličan!Poznato mi je da mačka šeta po licu...Sve stvari su prelepe!Majica je top!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju stvarčice koje si naručila preko dresslink sajta *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Četke svi hvale i ja bih baš voljela da ih isprobam. Inače super si stvari poručila

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican haul,lepotice. Top mi se mnogo svidja,bas je tumblr i presladak! ☺
    Novi post ---> Outfit | Dresslink/

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam ti na suradnji sa Dresslink-om! Odlične stvarčice! :)
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post!Cetkice mi se bas svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je zbog tvoje saradnje i cestitam.

    pogledaj moj blog znacilo bi mi puno.unapred hvala. http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Cestitam ti na saradnji! :) Cetkice mi se posebno dopadaju :) <3

    ОдговориИзбриши
  12. Одговори
    1. Ne, nisam debela. Idi leci svoje komplekse na nekom drugom mestu. Poyyy 😘❤

      Избриши

Thank you for all coments! ♥