DIY: Kako sam napravila moj školski planner? 1. deo

By Sandra Đukić - 14:04:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Katarina i Miljana su me inspirisale da i ja ukrasim svoj planner. Želim da vam pokažem kako sam to uradila spolja i iz nutra, međutim još nisam dovršila unutrašnji izgled, tako da ću vam danas pokazati kako izgleda spolja i kako i vi možete doći do sličnog izgleda. Da se prvo nešto razumemo, ja sam anti-talenat za DIY projekte tako da ne očekujte ništa veliko, ali ako ste vi spretni mogu na kraju to biti prelepi planneri!

*Izvinite zbog kvaliteta slika, htela sam slikati planer na terasi ali vreme je prava katastrofa*

Potreban materijal:

-Sveska
-list bloka 4 ili 5
-lepak
-makaze
-markeri
-šljokice


Postupak:

-Prvo što treba da uradite je da isečete i zalepite onoliko lista od bloka koliko vam je potrebno za svesku, a zatim zalepite washi trake na ivicama svesaka. Moja je bila šarena na trougliće i ako ćete koristiti šarene markere, odaberite nešto ovako!


-Zatim skicirajte natpis ''My school planner'' i lepo ga pocrtite markerima, malo ga ukrasite okolo.


-Ja sam na kraju uzela šljokice u zalepila ih u jedan ugao plannera. Mali savet, ako ćete ovo raditi koristite OHO lepak, a ne lepak za papir, na paletici pomešajte lepak i šljokice i onda četkicom premažite deo koji želite da bude u šljokicama. Evo kako je planer meni na kraju ispao:


-Lepak još uvek nije bio osušen i zato je šareno, ali izgleda mnogo lepše kada se sve lepo osuši. Da li vam se planer sviđa? Sutra ide 2. deo gde ću vam reći kako organizovati unutrašnjost planera! ♥



  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Jedva čekam da vidim kako si ga unutra ukrasila :D inače super ideja i post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lepo izgleda!Moram kupiti te trakice,bas su korisne!Sjajan post!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!♥
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Planer izgleda jako slatko i lepo. :) Jedva čekam post sa unutrašnjim izgledom. :D

    http://introverted-dreamer.blogpsot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ma planer ti je super,odlicno ti idu diy projekti,sta pricas. ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno jako slatko. :) Jedva čekam da nam pokažeš kako izgleda iznutra. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Planer je presladak :D Ja svoj neću ni pokušavati napraviti jer znam da ću odmah sve zabrljati haha. Super post. :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Planer jako slatko izgleda moram priznati!


    Moj blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastičan post! Jako mi se sviđa planer i mislim da ću i ja napraviti *-*

    Ako imaš vremena pročitaj i komentiraj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. super post! planer izgleda odlično!

    počela sam ispočetka blogovati,tkd follow me,uzvraćam ! - myworldajla.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Super post. Citala sam i njihove, i super sto su nekoga inspirisale. Jako ti je sladak planer! ♥
    poseti, novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Gde si kupila washi tape? ��
    Inače super post! ❤☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ♥ U kineskoj radnji, bio set od 9 trakica. xD

      Избриши
    2. A ja budala tražila po knjižarama, i nigde nisam našla! ����❤❤
      Svejedno, hvala što si mi rekla, sad odmah kupujem. ����

      Избриши
  13. Super planner.Planiram i ja da napravim <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Super mi izgleda planner! <3

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥