Dežurstvo u školi - Šta možete raditi? - life hacks!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, doborodošle u novi post!

-Mada sam bila dežurna samo 2 puta u toku cele godine 5. razreda, iskusila sam koliko nekada može biti dosadno na dežurstvu i ako tada nema nastavnika, predavanja i tehničkog, opet nam može biti grozno na dežurstvu. Meni se to jednom desilo, tada sam naučila da nosim punu torbu stvari da bih se zabavila, ma koliko bila teška, haha. ☺

#Dobra knjiga!

-Ako nemate vremena da čitate knjige za vreme škole, čitajte tokom dežurstva! Ja sam upravo za vreme dežurstva pročitala ostalih stotinjak strana ''Onlajn devojke'' i u opšte mi nije bilo dosadno! 

Boho Rustic gypsy décor, Gypsy wall art, bohemian décor, rustic dream catcher…:

#Wi-FI

-Pitajte nekoga da vam ukuca šifru wi-fija škole, ponesite punjač ako imate utičnicu kod stolice i eto, imate čime da se zabavite! Samo pazite kada zvoni, najbolje je da navijete alarm minut pre zvona. ☺

#Prepisujte gradivo sa prethodnih časova!

-Možete da za vreme dežurstva prepisujete iz sveske vašeg druga ili drugarice gradivo sa prethodnog časa. Tako ćete uštedeti vreme kući i popuniti vreme u školi!

#Uređujte planere!

-Koliko ja samo volim da uređujem planere i pišem tako po nekim sveščicama totalno random stvari! U koliko ste kao ja, možete isto to raditi. Oživite malo vaše planere!

cute school organizers | Cute Binders & Organization:

#Napravi DIY sveske!

-Ovo nisam probala da radim dok sam slobodna u školi, ali mislim da je 45 minuta za jednu-dve diy sveske sasvim dovoljno vremena. Možete ukrasiti sveske koje niste stigli pred školu ili jednostavno dodati neke detalje na njih. Pustite mašti na volju! ☺

LIFE HACKS


-Sada ćemo preći na life hackove tokom dežurstva! 

#1 Kupite grickalice, keksiće i bombone koje volite, otvorite i grickajte tokom dežurstva.
#2 Ako niste redovni sa praćenjem sata i plašite se da će da prođe vreme za zvono, samo navijte budilnik na telefonu za 1 minut pre i to je to!
#3 Lepo je deliti, ali ako ne želite da vaše grickalice u trenutku nestanu dok dvadesetak dece iz vašeg razreda dolaze kod vas, izvadite kesu sa plazmom (primer), stavite ga u torbu i krenite ka kanti da bacite karton od keksa. Svi će misliti da ste ga već pojeli i neće vam tražiti (Jovana, Kiko,Maro, Tašo, Tićo, Majo... neću to raditi, biću dobra xD).

 :

#4 Pročešljajte malo svesku dežurstva, na primer, u izdvojenom odeljenju škole u koju idem, u svesci dežurstva je bila šifra od neta! Možda je i dok vas. ☺
#5 Ako upisujete nekoga kada posećuju školu i niste zapamtili ime, prezime ili kod koga ide, zapišite samo na zid (sitnim slovima) informacije koje ste zapamtili. Ispašćete učtiviji, pažljiviji, a za bolji utisak budite prijatni prema toj osobi (nasmejani, pozdravite je kada izađete).

-To bi bilo to za ovaj post! Pišite mi utiske u komentare!



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Zaista sjajni trikovi. :) kad se samo setim svojih dežurstava... uh, bila su to takva smaranja, ali dobro, nikad neću zaboraviti igrnje monopola u školskom holu sa najboljom drugaricom. XD

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post!Ideja je originalna!Saveti su odlični!Super ideja za plazmu!Stvarno si me oduševila ovim postom!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Saveti su super,kao i lifehackovi:)
    Post je bio savrsen!

    stefannfull.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kako originalna i odlična ideja za post, svaka čast. Ja kad sam dežurna uvijek se dosađujem, nadam se da će mi ovi savjeti baš pomoći

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Bas genijalna ideja sa plazmom!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥