Banggood wishlist!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrošle u novi post!

-Banggood je jedan od sajtova koji nudi najveći izbor odeće, kozmetike, nakita, hobi-predmeta, predmeta za baštu, kuću... Znači, imate apsolutno sve što vam je potrebno za zabavu. Danas ću vam pokazati moju listu želja sa Banggood sajta, podeljenu po kategorijama. Uživajte!

Moda



Crop-top: goo.gl/UK0DB5
Kupaći kostim: goo.gl/ADEUnq
suknja: goo.gl/bnMIjI
Patike: goo.gl/i9vp4O
Ranac: goo.gl/dVqB4r

-Trenutno nemam ni jedan crop-top u ormaru a ovaj mi je prekul kao i kupaći. Volim suknje u škotskom stilu tj. karirane a ova je predivna! Bele patike su moja opsesija u zadnje vreme i ako nemam još uvek ni jedne, a ranac je predivan!



Beauty blender: goo.gl/MEyFZc
Korektori: goo.gl/UWFWNW
Organajzer: http://goo.gl/tHRzwN
Tetovaže: goo.gl/S4p2Wo
Četkice: goo.gl/EkcWjk
Svetleće tetovaže za nokte: goo.gl/Y3yhZt

-Nemam na šta da koristim BB, ali volim da ih imam. Ovi su mi baš slatki. Prema recenziji, ova paleta korektora je odlična (samo je tu bila sa nekog drugog sajta) pa bih volela da je probam. Organajzeri su jedni od najpopularnijih stvari na kineskim sajtovima i mislim da su savršeni za osobe koje su poput mene - ne umeju da prganizuju kozmetiku. Svetleće tetovaže želim da nabavim već duže vreme kao i četkice, a svetleće tetovaže za nokte izgledaju fantastično!



Sat: goo.gl/JMgYZe
Prstenje: goo.gl/LzLGTs

-Presladak sat, obožavam mace a sat je predivan! Imam samo 1 prstenčić i ako su mi omiljen komad nakita, pa bih želela da proširim svoju kolekciju ovim predivnim prstenčićima. ☺


-Znam da je lista želja velika, ali ako ste je i vi pravili znate koliko je tešto odabrati 7 stvari između 12-13 stvari!
Zamolila bih vas da kliknete da bar 3, ako ne i na sve linkove iz ovog posta. Puno vam hvala! ☺



  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Majica i ranac sa početka su predivniii. *----*
    Odlična wishlista. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. SVe mi se svida osim majice. Torba je predobra :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Savrsena wishlista.Super izbor hehe.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥