#BackToSchool: Telefon kao pomoć u učenju?

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav drage moje, dobrodošle u novi post!

-Koliko ste puta čuli od starijih da telefoni samo odmažu deci dok se školuju? Mnogo puta. To donekle nije istina. Kroz prošlu godinu #BackToSchool postova na raznim blogovima otkrila sam sjajne aplikacije koje zaista mogu pomoći prilikom učenja i u opšte u školi. U nastavku posta možete videti koje su to aplikacije!

Self control for study


-Aplikacija je zaista sjajna. Zablokira vaš telefon u potpunosti dok ne prođe vreme za koje ste podesili da učite. Neće vas ometati zvona poziva i poruka... Obavezno je probajte ako svaki čas uzimate telefon dok ste za knjigom.

yHomework - Math solver


-Ova aplikacija vam pomaže u rešavanju matematičkih zadataka. Poput kalkulatora je, odlična za osobe kojima je matematika slabija strana. Imate mnogo izraza i objašnjenje za svaki. Probajte. ☺

School manager


-Nemam neke probleme sa organizacijom obaveza, ali ona vas podseti na razne obaveze, kada imate dodatne i dopunske nastave itd. To je kao vaš školski menadžer u telefonu, koji vam pomaže da ostanete u toku sa školskim dešavanjima. 

-Post je kratak, ali nadam se da sam vam pomogla. Obavezno probajte ove 3 aplikacije: sve zauzimaju malo memorije, korisne su i pomoćiće vam da se bolje organizujete. Čujemo se sutra! ♥

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Odličnq ideja za post, nisam do sada čula za ove aplikacije, ali sigurno ću ih isprobati. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj school manager moram instalirati

    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Baš interesantne aplikacije. Preporučila bih ti i Duolingo za jezike, ali mislim da si sigurno čula za nju :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan i koristan post!Kada dobijem novi telefon ću sigurno isprobati neke od ovih aplikacija! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da je super ideja za post.
    Ima stvarno dosta aplikacija za ucenje.
    Spominjes se u mom novom postu,pogledaj ako zelis :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post!I ako si rekla da je post kratak on je veoma koristan!Hvala ti što si ove aplikacije podelila sa nama! ♥♥♥


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Vrlo je koristan. Ja nemam telefon tako da nemam problema sa njim, ali sam imala sa lap topom. Jednog dana sam odlučila ds provedem dan bez njega i shvatila sam da mogu da ćivim i bez njega. Tako da mi više neće biti problem.

    https://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/08/bts-organization-tips.html

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim da mi ovi postovi postaju omiljeni! Verujem da ću bar dve aplikacije skinuti.☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  9. E, supeer! Zadnje dvije aplikacije ću obavezno instalirati, jer mi prva ne treba, znam kada je vrijeme za učenje, a kada za mobitel. ☺♥♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, ova prva aplikacija mi se definitivno najviše dopada, jer kada god učim ako dobije poruku ne mogu se suzdržati, a da ne pročitam i onda na kraju ništa i ne bude od učenja xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan i jako koristan post, ako učiš strane jezike preporučujem ti Duolingo *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam oduševljena. Jedna blogerka mi je preporucila tvoj blog i sada sam joj zahvalna. Izgled bloga ti je veoma lijep, njezan, divno je uređeno. Mnogo mi se dopada tvoj stil pisanja. Ideje za postove su vrlo kreativne. Od ovih aplikacija koristim samo Math solver, a ostale jedva čekam da isprobam. Željno iščekujem još postova iz BTS serije :) Tvoj sam novi član, jer to definitivno zaslužuješ.
    Mnogo bi mi znacilo da posjetis moj blog i das svoje misljenje ♥ ---> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post!Ja sam za ovu školsku godinu već instalirala Stay Focus i School Menager.

    Predplatite se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥