#BackToSchool: Odeća koja će osvežiti vaš ormar!

By Sandra Đukić - 10:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Škola je svakim danom sve bliže: obavila sam kupovinu pribora i taj haul ide uskoro, počela da kupujem odeću za hladnije vreme i evo, pišem #BackToSchool postove. Danas sam trebala napisati outfit post za prvi dan škole, ali su misteriozno sve slike nestale, osim 2 sa instagrama pa kada budem ovog meseca pravila outfite za prvi dan škole, ubaciću i taj outfit! Kada smo već kod outfta i odeće, danas vam pišem o komadima odeće koje treba da imate u svom ormaru a lako se uklapaju, pa će biti jako korisne u vašem ormaru ove školske godine!


-Klasična bela majca je večni favorit  kao i topliji beli duks sa kul natpisom. Karirana košulja je nešto što se baš lako uklapa: uz farmerke, po neku suknju, šorc (okej, ovo već nije za školu)...Sve košulje dobro idu ispod bordo džempera koji je savršen za hladno vreme. Ipak, početkom septembra je toplo tako da košuljica sa kratkim rukavom uvek dobro-dođe!


-Kardigani dobro idu na obične teksas farmerke i ne sumnjam da će biti savršeni sajedno. Bomber je prošle jeseni/zime bio jako popularan, nadam se da ću pronaći jedan u buticima gde živim. Teksas jakna je već nekoliko godina favorit mnogih devojaka, možda ću kupiti neku sa bedževima. Takođe, jedan veliki hit su kožne jakne koje su apsolutno savršene!


-Baš sam juče kupila jedne žute farmerke i mislim da su aplosutno savršene za jesen - em' zbog boje, em' jer su to ipak farmerke! Helanke su uvek potrebne, pogotovu ako ste prethodnu noć ostali budni do kasno i ne možete da stojite na nogama, a kamoli da razmišljate šta ćete obući! Moj trenutni favorit među donjim delovima odeće su teksas suknje. Imam jednu jako lepo koja mi je, na žalost, malo velika.


-Što se tiče obuće, martinke su uvek pravi izbor za jesen. Dok je još suvo vreme možete nositi starke, a kad već počne da sneži, utoplite stopala udobnim cipelama!


-U poslednje vreme jako volim marame i ešarpe, najviše mi se sviđaju bordo i šareni. Mašnica može da osveži vašu kombinaciju, pogotovu ako je klasična! narukvice i sat su odličan dodatak u svim outfitima.

-Pišite vaše mišljenje o postu u komentare! Nadam se da vam se post svideo. ♥





  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Odlične stavri.Prva majica i sat mi se najviše dopadaju.

    Https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ja najviše volim da za školu obučem farmerke i kariranu košulju kada je toplije ili udoban džemperčić kada zahladni. U tome se osećam najudobnije. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam trenutno u potrazi za nekom teksas jaknom, kožne su mi već dosadile, jer ih nosim godinama. svakom slučaju ovo je baš koristan i zanimljiv post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Ja ću isto pšisati Back to school postove koje obožavam. :) <3
    Jedva čekam tvoj back to school post. <3

    ОдговориИзбриши
  5. Imaš odličan ukus! Prelijepe stvarčice :)

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ova odeća će baš osvežiti moj ormar. Najviše mi se sviđa džemper sa kul natpisom.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. odličan post draga,mnogo volim da čitam ovakve postove.♥
    I na mom blogu možete uskoro čitati seriju back to school postova https://saskadiary.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥