#BackToSchool: Novi trikovi u učenju!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Odmah ću vam objasniti zašto u naslovu piše ''novih trikova''. Znate već da se vrte jedno-te isti trikovi u krug i verovatno ih svi znaju, pa sam odlučila da podelim sa vama par novih trikova koje sam saznala. 

#1 Slatkiši!

-Ovo nisam probala, ali pošto sam strasni ljubitelj slatkiša, ove godine ću verovatno ovo primenjivati svaki čas haha. U glavnom, radi se o tome da žvaćete žvaku dok učite i kasnije na testu žvaku istog tog ukusa. Zapravo, ne mora biti žvaka, može bilo šta što vi volite da jedete!

#2 Slušaj, gledaj i... crtaj!

-Ma prevazišla sam sama sebe za naziv ovog trika! Radi se o tome da ako samo nešto čitate, nećete baš najbolje zapamtiti. Ako već čitate, slušate i zapamtite tekst po slici, biće vam mnogo lakše! Dakle, ako treba da zapamtite: ''Arterije prenose krv iz srca'', pročitajte par puta na glas rečenicu i stvorite neki sliku definicije. Ja bih to zapamtila kao srce i neke ''pumpice'' prikačene za njega, naravno crvene.

 :

#3 Nagrada!

-Pripremite neku poslasticu ili ako volite da jedete, recite roditeljima da zaključaju frižider dok sve ne naučite. ☺

#4 Motivacija!

-Ako ste bezvoljni dok učite, hitno vam je potrebno malo motivacije. Znate one velike table od plute na koje zalepite sve te motivacione citate, žljokičaste štipaljke, raznobojne papiriće i šarene čiodice? One su odlične kao motivacione table i meni su jako tumblr i kul, a uklopiće vam se u sobu kakva god da je. Probajte da napravite takav ram sa nekim lepim citatom, moj je ispao okej ako uzmemo u obzir da pišem kao nogama...! (DIY post uskorooo)

#5 Planer!

-Ja sam svoj napravila pre par dana i uživala sam dok sam ga pravila. (i o tome DIY post krajem meseca) Ukrasite ga što lepše, baš po vašem ukusu i verujte mi, bićete mnogo više motivisani za učenje nego bez planera. Inače možete kupiti lepu sveščicu čije korice vas inspirišu pa ne morate da ih dizajnirate. 

#6 Pijte mnogo vode!

-Dakle, raspremite ceo sto tako da na njemu ostane samo pribor za učenje i jedna flašica sa vodom. Kada pijete vodu poboljšavate koncentraciju i biće vam lakše da zapamtite gradivo.

 :

#7 Slušajte muziku ili kišu!

-Imate na internetu sajt Rainycafe.com koji je apsolutno sjajan! Zvuke kafića i ne volim toliko ali kiša mi je fantastična i mnogo mi se sviđa. O da, možete slušati vašu omiljenu muziku, verovatno ćete bolje zapamtiti ako slušate nešto što volite. ☺

-Koje metode vi koristite dok učite? Podelite samnom vaše mišljenje u komentare! ☺

  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Divni saveti, draga! Ja često pri učenju koristim sticky notes, zaista mi pomažu da lakše upamtim gradivo i da mi ono bude zanimljivije. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo korisni savjeti, definitvno ću ih se pridržavati. Ja inače sebi zadam neki cilj i dok ga ne ispunim neću ostaviti kjigu na miru, a to za nagradu kad naučim ću definitvno okušati ove godine.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Baš koristan post!Probaću nešto od ovoga kada počne škola. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------- novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Ideje su odlične, neke d njih i sama praktikujem, kao što je nagrada za naučeno gradivo

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Saveti su odlični i ja koristim ove metode, a meni omiljena je nagrada.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    P.S. Ja tebe pratim, pa se nadam da ćeš uzvratiti

    ОдговориИзбриши
  6. Great tips! I love your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary of Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ОдговориИзбриши
  7. odličan post,sutra očekujte post na mom blogu

    https://saskadiary.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥