#BackToSchool: Kako poboljšati koncentraciju na časovima?

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrv devojke, dobrodošle u novi post!

-Želim da vam što više pomognem kroz #BTS postove i samim tim pretražujem razne sajtove i stranice na internetu, instagram profile i slično. Nakupilo se par trikova pa ću sa vama podeliti te trikove. Izuzetno su korisni i verujem da će pomoći, kako meni tako vama.

#1 Pijte mnogo vode, jedite mnogo voća i pravite zdrave obroke!

-Veoma je važno da se tokom školske godine lepo i zdravo hranite kao i da unosite dovoljno tečnosti u organizam. Ako ste prva smena a pešačite do škole, idete busom ili automobilom, pripremite musli sa mlekom i medom prethodnu noć, stavite u teglu pa u frižider. Izjutra ubacite voće u vaš doručak i imate lagan i zdrav doručak a kasnije u školi ćete moći da jedete opet. Obavezno uvek imajte kod sebe manju flašicu sa vodom, slobodno pijte tokom časa vodu kada vam se traži. Pa dobro, bar ste stomak sklonili sa brige!

#2 Sedite što dalje od buntovnika!

-U svakom odeljenju ima par onih pametnica koje se za vreme časa gađaju papirićima, gumicama i zarezačima. Moj vam je savet da ih se za vreme časa klonite, najbolje je da sedmete u prve 3 klupe gde će profesor moći da prati šta se dešava oko vas. Ovo je stvarno dobar trik koji sam i sama koristila, neuporedivo je bolje što se tiče ometanja na času.

A back to school mini homework station to stay organised in and out of school. Heaps of ideas and tips to stay super organised during the school year!:

#3 Ne igraj se ničim, ma koliko bilo zanimljivo!

-Znam iz iskustva da nije dobro da ovo radite. Koliko puta mi je bilo dosadno: gledam providno u tablu i igram se hemijska-cvetom?  Definitivno ne. Nećete time postići ništa osim što ćete kući imati da naučite i ono šro ste mogli da zapamtite u školi. Bolje je da pratite nastavu ma koliko bila dosadna. Ako vam nešto nije jasno odmah pitajte nastavnika i to je to. Samo možete da dobijete nešto, nikako da izgubite!

Na koji način poboljšavate koncentraciju na času?

  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Odlični i zaista korisni saveti! Potrudiću se da ih primenim kada počne škole, jer se i mebi desi da mi pažnja "odluta" u toku časa. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja na dosadnim casovima,a pogotovo na matematici uzmem olovku,gledam je,pisem & nesto saram u svesci,znaci strasno ahaha. Odlicni saveti,nadam se da ce biti od koristi.
    Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  3. Znam da je pogrešno, ali nikada ne pratim nastavu, pretvaram se da slušam profesore, a zapravo sam na sedmom nebu, iako slušanje profesora dosta pomaže, jer na taj način naučimo pola gradiva, ja jednostavno ne ogu da se skoncentrišem. Mogu se skoncentrisati samo na časovima koji me zanimaju i koje volim, ili ako je neka dobra tema za raspravu. Inače super su savjeti

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Uff, kad se samo sjetim tih školskih klupa koje me čekaju za nešto manje od mjesec dana... No, dobro, iskoristit ću ove tvoje savjete i valjda će biti dobro. :)

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  5. Kad mi neko kaže ne sedi na časovima sa buntovnicima, ne sedi na ekskurziji u zadnjem delu autobusa, mislim se važi i uvek sednem na kraj autobusa i uvek sedim u poslednjoj klupi. Nisam buntovnik, ali zadnja klupa mi je nešto najlepše od svega u školi. I još kad sediš sa osobom sa kojom hoćeš- nema boljeg. Ali evo sad kad pomisim da je za 20-ak dana škola mislim da bih oplakala čitav raspust. Odlični saveti i divan blog. Učlanila sam se :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post ♥
    Ja sam jedna od onih osoba koje su jako bistre,ali su prelijene,nezainteresirane za učenje i ne mogu se skoncentrirati,tako da mi je tvoj post pomogao ♥
    Odličan blog ♥

    Ako netko želi slobodno se može preplatiti na moj blog,svi koji se jave u komentar,uzvračam im ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post!MNogo volim tvoj blog! Verujem da će mi tvoji saveti mnogo koristiti!Za većinu saveta sam znala,ali ima i onih koje nisam.U mom razredu ima podosta 'buntovnika',a generalno u razredu nas nema baš puno,svega 18.Iako nisam buntovnik zadnja klupa tj.među zadnjim klupama se osećam prijatnije nego u 1. Pozdrav ♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Pre nego što nam počne čas ja zamolim sve u razredu da me ne uznemiravaju na času, a jer je moj razred predivan oni me poslušaju.


    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Meni uvek nešto skrene pažnju, bilo da je to neka mušica, olovka, gumica ili bilo šta, pola časa provedem zureći u to i da. :D Saveti deluju stvarno sjajno, imaću vremena da ih isprobam. :D Odličan post! ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ОдговориИзбриши
  10. Ovaj post mi je nekako najviše trebao! Ostavila si me bez teksta pisanjem, moram da pročitam još neke tvoje postove jer baš imaš iskustva sa ovim. Trebam se baš dosta popraviti, a svakakvi postovi će mi pomoći. Meni i baš uvek sve skreće paznju i nikada ne pratim.Tvoje savetee vredii poslušatii zaista! Fenomenalno!!! :)

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥