#BackToSchool: Džeparac i ušteda!

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Verovatno nisam jedina koja večito skuplja sitniš po kući, ''ukrupni'' ga i doda na svoj džeparac. Nisam neki štediša, ali volim da prikupljam novac i tako na kraju kupim šta mi se sviđa. Pisala sam već post o uštedi novca, ali, evo, pišem ga opet i nadam se da ću vam pomoći da tokom školskih dana (kada uvek kupujete nešto u prodavnici, dobijate kusure u dinarčićima) što više uštedite!



 Sačuvaj sve što nađeš!

-Definitivno moja omiljena metoda. Koliko puta mi se samo desi da otvorim kutiju kako bih našla baterije, papiriće sa mobilnim brojevima i slično, zapravo nađem novčić-dva. Bingo! Sve što nađete stavite u jednu teglicu, kutijicu, korpicu... Sakrijte vašu kasicu kako je niko ne bi dirao i ubacujte sve novčiće koje pronađete! Ne otvarajte kutiju dokle god možete da izdržite. kada je otvorite, iznenadićete se koliko ste novca sakupili.

busy wall.:


Svaki kusur ubacuj u štednu kutiju!

-I da vam prodavačica vrati 10-20 dinara u novčićima, to stavite u ''štednu kutiju''. Verujte mi, kada ste u ovim godina (i želite sve što vidite) svaki novčić je bitan, haha. Okej, nisam škrtica ili nešto (dobro, dobro, ali pravimo se da nisam) ali kada je u pitanju kupovina, meni i 1 novčić mnogo znači.☺

 :

Trošite ''krupan'' novac!

-Ako, na primer, kupujete čokoladu od 190 dinara, nemojte da dajete u novčanicama od 10-20 dinara. Uvek nosim novčanicu od 200 dinara, jer će vam ovako vratiti novčanice koje možete vratiti novac u kasicu a ako vam vrati u novčićima, kao što najčešće biva, u plusu ste što se tiče ušteđevine!

a floral pattern and the kate spade new york byrdie bag on @poorlilitgirl.:

Kupujte samo ono što vam se najviše sviđa i što vam je stvarno potrebno!

-Definitivno nisam jedna od ovih osoba, jer kupujem i šta mi treba i šta mi ne treba. Ali vi kupite stvari koje vam se stvarno sviđaju a ne koje ćete koristiti 1-2 dana i zadovoljiti se. Tako ćete biti u plusu za novac, prostor a nećete se kasnije nervirati što ste kupiti nešto što se ne uklapa ni sa čim iz vašeg ormara!

 :

Ne uzimaj novac iz ''štedne kutije''! NIKAD!

-Bez obzira koliko vam se neka stvar sviđa u DM-u, NY-u ili, ne znam, naočari iz rendom butika, ne dirajte ušteđevinu. kasnije će vam biti žao što nemate dovoljno novca za nešto što vam se zaista sviđa, a i možete uzeti iz vaše kasice ili skupljati malo džeparac za stvar koja vam se dopada! ☺



-To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svideo! Ako jeste komentarišite ga, a mi se čujemo sutra! ♥



  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju savjeti kako uštediti đeparac *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post!Saveti su veoma zanimljivi! Definitivno ću ih koristiti! ♥♥♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja posedujem onu kasicu koja se moze otvoriti samo jednom i nakon toga nije vise za upotrebu. To je sjajna stvar jer tako ne dolazim u iskusenje da jeikada otvorim. I uvek ubacujem sav sitnis sto imam. :)

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Ideja za post ti je odlična, jako mi se sviđaju tvoji savjeti, i ja štedim i novac držim u kasi koja se ne može otvoriti, tako da sam onda sigurna da ga neću uzeti kad mi se svidi neka haljinica ili slično xd zaista odlični savjeti, svaka čast

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, jako mi se sviđaju savjeti <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post kao i savjeti! Koristim već duže vrijeme ovu metodu 'Sačuvaj sve što nađeš' i mogu samo reći da se stvarno isplati sačuvati sve novčiće koje nađeš negdje.☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super savjeti, ja imam jednu malu kutijicu i uvijek sitan novac tamo stavim. Jednom kada sam išla prebrojiti koliko novaca sam skupila iznenadila sam se kako je zapravo lagano uštedjeti. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Suepr saveti.Neke od saveta vec koristim i zaista su delotvorni! <3

    Pogledaj moj blog:http://marijaarmus.blogspot.rs/ <3

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥