6 pinterest inspiraton collage!

Pozdrav devojke, dobrodošle u novi post!

-Pinterest je moja omiljena drštvena mreža što se tiče ''umetničkih'' fotografija. Trudim se da na svom profilu imam što više slika, kako inspirativnih tako od poznatih ličnosti koje volim i serija. Trenutno nemam neke inspiracije za postove, pa rekoh da vam ubacim na blog najlepše slike sa mog pinterest profila. Sve slike su iz ''inspiration board'', ima ih 24 i sastavljene su u 6 kolaža. Moj pinterest: @Misseslandy
Sada idem da vam spremam DIY projekte koji će izaći za koji dan, uživajte. ♥.








Koji kolaž vam se najviše sviđa?

Share:

8 коментара

  1. Slike su vrhunske, pogotovo iz poslednjeg kolaza. Volim Pinterest, ali sam veci ljubitelj We heart it-a. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja baš često ulazim na pinterest i oduševljena sam fotografije koje imaju, najviše mi se sviđaju diy ideje xd i ti si baš odlične fotke izdvojila, super post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pinterest je odlična aplikacija i mnogo sam divnih DIY ideja pronašla na njemu :) tvoje fotografije su odlične ♥

    Kampanja je na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kako ja obožavam pinterest! :) Pošto sam u zadnje vreme opsednuta ovim fotkama na kojima su ljudi koji drže ove 'dimne bombe' (mada ne verujem da je to u pitanju, ali mi se čini da je nešto slično haha) moraću da kažem da mi se taj kolaž najviše dopada. :) Sjajan post, draga! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, slike su savršene <3
    Najbolji mi je zadnji kolaž <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Savrsene slike <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥