This or than tag - COLLAB!

By Sandra Đukić - 10:09:00

-Cao svima! Strašno me nervira što moram da vam kucam post preko fona, no nadam se da cu uskoro moći da pišem normalno postove. U svakom slučaju, ovo je collab sa Anastasjom sa bloga Anastasja Styles i odlučile smo da uradimo this or than tag ☺. Ovo je zadnji tag koji radim kao collab, obecavam! Ima mnogo pitanja pa cu se odmah baciti na odgovore!

Sminka

1. Rumenilo ili bronzer?

Ne koristim ni jedno ni drugo, ali mi se bronzer cini kao bolji izbor!

2. Sjaj za usne ili ruz?

Ne volim u zadnje vreme sjajeve pa biram ruz.

3. Ajlajner ili maskara?

Cemu ajlajner kada se ne isticu trepavice? Maskara mi je must have.

4. Puder ili korektor?

Imala sam lose iskustvo sa korektorom, sto naravno ne znaci da su svi losi. Medjutim, pre bih se opet opredelila za puder.

5. Meutralne ili senke u boji?

Senke u boji, volim da se isticem!

Nokti

6. OPI ili China glaze?

Nisam koristila ni jedan lak od ova 2 brenda, ali mi se OPI cini kao bolji izbor.

7. Kratki ili dugacki?

Dugacki, naravno.

8. Gel vestacki ili prirodni nokti?

Gel vestacki. ☺

9. Svetle ili tamne boje?

Zavisi kolika je pigmentacila, ali pre bih se odlucila za tamne.

10. Sa cveticima ili bez?

Sa, cvetici mogu biti stvarno lepi na noktima.

Telo

11. Parfem ili sprej za telo?

Parfeme u zadnje vreme, blago receno, ne podnosim. Sprej za telo je nesto najlepse sto sam ikada videla! ☺

12. Losion ili puter za telo?

Losion, puter ne koristim.

13. Kupka ili sapun?

Kupka, imaju mnogo lepsi mirisi i dugo su na kozi.

Moda

14. Farmerice ili trenerka?

Farmerice, jer trenerke ne volim. ☺

15. Kratki ili dugi rukavi?

Kratki rukavi jer se osecam prijatnije i komotnije u njima.

16. Haljina ili suknja?

Ovo je jaaakoo tesko pitanje, ali kada bih bas morala, izabrala bih haljinu.

17. Papuce ili sandale?

Sandale, papuce su mi bas monotone.

18. Sal/esarpe ili kapa?

Ne volim salove jer se u njima osecam mnogo glupo, mislim da mi ne stoje. Volim esarpe i kape ali kada bih bas birala, biram sal i esarpe.

19. Sitne ili visece mindjuse?

Visece jer su isticajnije. ☺

20. Ogrlice ili narukvice?

Imam mnogoo narukvica i ogrlica, ali za mrvicu vise volim narukvice.

21. Stikle ili ravna obuca?

Ravna obuca, ne nosim stikle.

22. Jakna ili duks?

Jakna mi je lepsa. ☺

Kosa

23. Lokne ili ravna kosa?

Ravna kosa za uvek!!!!

24. Pundja ili konjski rep?

Pundja, izgleda mnogo lepse po meni.

25. Ukosnice ili snale?

Ukosnice se ne vide pa biram njih.

26. Lak za kosu ili gel za ucvrscivanje?

Gelove ne volim i mislim da ne obavljaju svoj posao, pa biram lak za kosu sa kojim sa imala jako dobro iskustvo.

27. Duga ili kratka kosa?

Kratka, uskoro se sisam. ☺

28. Svetla ili tamna?

Svetla, najbolje med plava.

29. Siske na stranu ili preko cela?

Preko cela, imala sam ih kada sam bila mala i bile su apsolutno preslatke!

30. Podignuta ili pustena kosa?

Podignuta, i ako je moja kosa uvek kao pokretni zbun.

Ostalo

31. Kisa ili Sunce?

Sunce.

32. Leto ili zima?

Leto, jer ima Sunca.

33. Prolece ili jesen?

Prolece je moje omiljeno godisnje doba i zato ga biram!

34. Cokolada ili vanila?

Kakvo je ovo pitanje? Kao da ste me pitali da biram izmedju srca i pluca. Ne znaaaam, oboje volim.

To bi bilo sve za ovaj tag! Ne zaboravite da pogledate Anastasjin post ovde! Ljubim vas. ☺
P.S. Q&A vreme za pitanja je isteklo, nadam se da nije problem da pisem odgovore kada se popravi komp jer ima nas 6 a jedna drugarica nije sve odgovorila. Nadam se da nije problem, izvinjavam se...
XXXX

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post!Baš mi je drago da smo uradile collab! ♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Jako zanimljiv tag, i tvoji odgovori isto tako. :)

    https://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljivi odgovori i odličan post.♥

    8# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obozavam dugu kosu :)
    I duge prirodne nokte, jednom sam stavila gel i mislim d vise nikada necu, nokti su mi se oporavljali godinu dana :/

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥