Stvari koje uvek morate imati kod sebe leti!

By Sandra Đukić - 11:00:00

-Sada shvatam koliki sam anti-talenat za slike. Znači, ne mogu lepo da slikam ni mesečne favorite! Odričem se svojih fotografija preko bloga i večerašnjih novina. Bayyy.
I da, ovo je 200. Post! <3

-Ćao svima! Danas je bio planiran post šta se nalazi u mom rancu (to 4. jula, bravo Sandra!) ali pošto nije škola ne pada mi na pamet da pipnem ranac ili bio šta što sam koristila tokom školske godine. Ne znam zašto, ništa ne pitajte. U glavnoooom, pišem vam o nekoliko stvari koje uvek MORATE (obavezno ili bi valjalo da imate, uvek trebaju) imati kod sebe kada idete u grad, šetnju, kod drugarice, u kafić, u centar... bilo gde!

1. Gumice, šnalice i trake za kosu

-Sada kada je počelo leto, kosa mi je retko kada odvezana. Mnogo je gora vrućina ako vam je kosa puštena. Uvek ih nosite sa sobom, i izgleda urednije. ☺

2. Telefon, novac, dokumenta

-Ovo je nešto što vam uvek treba, pogotovo ako ste punoletni. Telefon je nešto bez čega ne izlazim iz kuće, novac ako idem u grad a dokumenta trenutno nemam, haha. ☺ Ali verovatno vam trebaju ako ste punoletni. 

marbled phone cases https://madotta.com/shop/iphone-cases/marble/marble-iphone-cover:

3. Dezedorans u stiku ili spreju

-Dezedoransi su uvek važni, a pogotovo leti, kada se brzo znojite. Birajte neke manje dezedoranse u spreju jer su univerzalni i lako staju u svaki neseser.

4. Naočare

-Samo 103948 puta sam zaboravila naočare dok je bilo jako Sunce i bukvalno sam oslepela. Znate ono kada vas bije sunce i samo vidite nešto zeleno i plavo? E, o tome vam pričam. Značii, opasno po život da zaboravite naočare!

5. Slušalice

-Ako volite muziku verovatno ih svuda nosite sa sobom. nekako se uvek desi da ne ponesem slušalice kada mi se baš nešto sluša i onda, blago rečeno, poludim od dosade. One su mi must have!

6. labello

-Zadnja stavka je labelo. Leti je vazduh dosta suv što znači da se vaše usne brzo isuše a hidretacija vam je uvek potrebna. preporučujem sva Balea, Labello i Baby lips u plavoj i zelenoj boji, zaboravila sam im imena. ☺

Baby Lips, EOS ultra soft lip balm Mac Betty(from Archie comics) baby skin lotion.:

7. Sprej protiv komaraca

-Ja ga lično ne koristim, ali bi uvek trebali da ga imate kod sebe, pogotovo ako ste ceo dan van kuće ili više dana. Komarci su nam trenutni obožavatelji!

-Ja sam vam rekla neke stvari koje su za mene bitne. Koje stvari su must have za vas?
Čitamo se uskoro! ♥

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. odlicni su saveti, korisnii
    blog ti je presladak
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ono što ja uvek imam kod sebe, i po cenu života, su slušalice i knjiga, u bilo koje doba godine. :D
    Bez slušalica ne idem bukvalno nigde, a knjigu ponesem uvek, čak i kad znam da je neću moći čitati, hah...
    Ja inače uopšte ne volim da vezujem kosu, ali sam na ovim vrućinama primorana to da radim, hah, tako da je tu i gumica uvek...

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični saveti. Predivno. Imaš jako lep stil pisanja. Volela bi da mi posetiš moj blog.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post.

    ОдговориИзбриши
  4. Super saveti.Ja iskreno ne volim da nosim naočare,jer mi one nikako ne stoje.Radije bi stavila šešir.Slažem se da kosa treba da bude zavezana! ♥♥

    http://tijanasteennotebook.blogspot.rs/ ---> novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Jako korisni savjeti,iako pola stvari koje trebam ponijeti zaboravim 😝

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma dobar i koristan post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Odlični savjeti :)
    Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)
    Blog: maya is back

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥