Short or long?! - Outfit inspiration

By Sandra Đukić - 12:22:00

Zdravo svima!

-Već znate koliko volim polyvore sajt i koliko outfita mogu da napravim kada sam na njemu. Obožavam duge suknje, one su moja velika ljubav i planiram kupovinu jedne. Zatoo, želela sam da vam pokažem 3 outfita u kojima sam uklapala dugu suknju sa ostalom odećom. Uživajte! ☺

maxi skirt


-Jedino što vam mogu reći je - savršenstvo! Vidite vi samo tu boju, izgleda jako slatko u kombinaciji sa belim crop-topom sa čipkom, tamno plava boja uvek ide uz ove nijanse narandžaste. Obična bela torba je dobro-došla u ovaj outfit, jer je već šaren i mislim da se ni jedna druga boja ne bi uklopila. Kao torbu, tako sam dodala obične, klasične sandale u beloj boji. Šlag na torti su naočari koji su neizostavni u letnjim kombinacijama. ☺

maxi skirt? YES!

-Sledeća 2 outfita su u jednoj slici, jer su slični po dizajnu. Prvo suknje, ja vam ovo najozbiljnije kažem, ali nisam nikada videla lepše suknje od 3 koje sam vam pokazala u ovom postu! Ove 2 su baš letnje. Uz žutu suknju sam stavila tamno zeleni top, senf-žute štikle, svetlo plavu torbicu i šareni sat. U drugom outfitu sam, uz ovu divnu roze-cvetnu suknju, uklopila japanke sa kristalima koji su slične boje kao suknja. Majica mi je jako zanimljiva, boja se odlično uklopila uz braon-kožnu torbicu i šarene minđuše.

Nadam se da su vam se outfiti svideli! Svakako mi napišite koji vam je najlepši, a mi se čujemo sutra. ☺

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Super post,jako lepo pises!Jako mi se dopada tvoj blog,pratim te,pogledaj i ti moj ali zelis i uzvrati :)
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Sve kombinacije su prelepe i taman za ove vrućine. ❤ Takođe obožavam suknje ali uvek mi ispadne malo veći problem da iskombinujem neke dugačke i lagane, a ove ideje će mi mnogo pomoći. ☺❤❤
    <33333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!Ako želiš pogledaj moj blog & zaprati me. <3 :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se najvise svida prva kombinacija, presavrsena, kao i izgled tvoga bloga, bas je nekako poseban :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Joj,napravila si divne outfite.Inače sam veliki fan dugih suknji i ne mogu izabrati koji mi se outfit više sviđa ♥

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Oba outfita su diivna,mada mi je prvi lepsi :) <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥