Romwe wishlist

By Sandra Đukić - 09:00:00

Pozdrav drage moje! / Hello my dear!

-Danas vam donosim listu želja sa romwe sajta. Imaju zaista veliki asortiman i izbor stvari, pa verujem da se može naći nešto za svakoga.  Izdvojila sam 14 stvari koje su mene oduševile. U nastavku pogledajte koje su to stvari!

~~~~

Today I bring wishlist from Romwe site. They have nice stuff! This is my wishlist with romwe site, enjoy!

Gornji delovi odeće /  upper pieces of clothing


Jakna / Jacket: goo.gl/MyFzRs
Majica / t-shirt: goo.gl/5gsyvN
Majica / t-shirt: goo.gl/AHyxj5

Donji delovi odeće / lower pieces of clothing


Farmerice / pants: goo.gl/QpBmoe
Suknja / skirt: goo.gl/QXXLf3
Sorts / shorts: goo.gl/J53nCW

Haljine i kombinezoni / Dresses & jumpsuits


Haljina / Dress: goo.gl/x2mdfu
Haljina / Dress: goo.gl/ybEAzN
Kombinezon / Jumpsuit: goo.gl/MJxqI2

Akcesoari, šminka i obuća / accessories, makeup and footwear


Naočari: goo.gl/39iXXA
Naočari: goo.gl/wNqySP
Patike: goo.gl/UCWXWa 
Četkice: goo.gl/l9xfvO

-Šta se vama sviđa iz moje liste želja? Ostavite komentar!
Molim vas da kliknete na bar 3, ako ne i na sve linkove iz ovog posta. Hvala vam! ☺
~~~~~~

What you like of my wishlist? Add coment!
Please click on the links that I have left!


  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Super post!
    Kožna jakna i ruksak su odlični ♥

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno ne znam sto mi je ljepse :)
    STvarno se ne mogu odluciti samo za jedno haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Naočale mi se mnogo sviđaju i 2. majica. Prelijepe su.

    https://www.blogger.com/home

    ОдговориИзбриши
  4. Klik sam na sve linkove,sve stvarcice su prelepe ❤ Zaista imas ukusa 😁.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, sve stvari koje su na romwe wishlisti su predivne *-*

    Ako hoćeš posjeti moj blog i učlani se, puno bi mi značilo: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Stvari su presavršene *-*
    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Ova stranica ima zaista divne stvarčice, ne zna čovjek za šta da se odluči xd, ali je kožna jakna predivna

    dnevnadozaloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Romwe mi je jedan od omiljenih sajtova za online kupovinu, oko njega nemam zamerke. ☺❤ Sve što si odabrala je prelepo, posebno mi se sviđa beli šorc. ❤❤<33333333333333333333333333333333

    💝, eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥