Omiljene aplikacije za telefon!

By Sandra Đukić - 11:17:00

Pozdrav drage moje, dobrodošle u novi post!

-Poslednjih mesečak dana je bio period otkrivanja (Amerike) novih aplikacija. Zaista ih imam preko 30 i od njih svakodnevno koristim 10ak od kojih je 4-5 društvene mreže koje već svi znate. Danas ću vam pokazati 5 aplikacija koje sam skoro otkrila a da su mi zanimljive!

My dressing


-Ova aplikacija me bukvalno spašava. Imam već mnogo stvari zabeleženih u njoj i kada nisam kući a na brzinu mi treba neki outfit koji ću, na primer, obući kasnije kada moram samo da trknem do kuće, samo uđem u ovu aplikaciju i sastavim neku aplikaciju. ☺

Smart launcher 3


-Volim launcher-e jer promene izgled i osveže telefon. Trenutno mi je omiljen smart launcher 3 jer ima kao krug aplikacija, sa strane povučete i otvori vam se meni sa 6 kategorija. Meni je prezanimljiv launcher, zauzima malo memorije... ma sve pohvale!

Zedge


-Znate već koliko we ♥ it ima divne fotografije i ne mogu da prežalim kada veličina fotografije ne odgovara veličini pozadine za moj telefon. od kada sam otkrila zedge, pozadine menjam svaki dan jur su full i super, imaju raznovrsne pozadine na mnogo tema. Sve preporuke!

Piano tiles 2


-Moja nova psesija! Čula sam za piano tilesw 2 pre ali sam mislila da je jako dosadno. Zapravo nije. Ovo je prava igrica za mene i zaista je sjajna. Imate kao klavir-dirke i ne smete da stisnete ni jednu belu već sve crne. U verziji koju ja igram nemate vreme već vam se samo povećava brzina kretanja dirki. jako je zanimljivo, obavezno probajte ako već niste. ☺

EyeEm


-Od kada sam videla eyeem aplikaciju u Sonjinom postu, ne skidam se sa nje! Zaista je savršena, pogotovu za ljubitelje dobre fotografije. Ja imam svega par slika i više gledam tuđe nego izbacujem moje, ali me možete naći pod username-on @misseslandy. 

-Sve aplikacije su male po zauzimanju prostora na telefonu i mislim da su sve ispod 25 mb. Probajte ih i recite mi vaše mišljenje o njima u komentare! ☺

*Obavezno mi napišite šta mislite o novom izgledu, šta treba da menjam, uklonim ili dodam na blog! Takođe mi napišite da li da blog ostane u beloj, sivoj i crnoj boji ili da promenim. Ako imate neku ideju koja će poboljšati izgled pišite u komentare!.  ♥







  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Odličan post!Ova prva aplikacija deluje baš interesantno,instaliraću je odmah!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Od ovih aplikacija čula sam samo za Piano Tiles koju sam i igrala neko vreme. Sve ostale aplikacije mi se čine sjaajnim, definivno ću pogledati o čemu se radi. :)
    Što se tiče izgleda bloga, meni se on jaako dopada, naročito baner, sve je jako slatko i lepo. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super aplikacije, ali prva mi je ubedljivo najbolja. Baš sam razmišljala da li postoji tako nešto, hehe. :)

    jasminadimitri.blogspot.rs | YT

    ОдговориИзбриши
  4. Novi izgled je savršen! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,nijednu od ovih aplikacija nemam ali mi se ova oko odece cini zanimljivom i odmah cu je instalirati 😊❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Za dosta aplikacija prvi put čujem, ali mislim da ću i ja instalirati većinu, pogotovo tu my dressing, čini se kao odlična za nas djevojke

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Čula sam samo za zedge i odlična je, a i ostale ne izgledaju loše :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Ne koristim nijednu aplikaciju, ai mogla bih koristiti neku.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥