New hairstyle!

By Sandra Đukić - 09:51:00

-Odmah cu vam reci da mi je komp popravljen u mama je sada otisla po njega, tako da, ovo je predzadnji post sa osisanim slovima! Za sutra sam zakazala jednu receziju. Vec duze vreme sam zelela da se osisam (sto je za moje bio sok, odsekla sam pola metra kose) i stalno sam gledala slike paz frizura ili onih koje samo prekriju vrat. Zelela sam tako da se osisam ali je mojoj mami bilo mnogo zao da toliko skratim kosu pa smo se dogovorile da probam prvo kako je ona zamislila, a ako mi se ne svidi, da se osisam kako zelim. Kada je frizerka zavrsila, mogu vam reci da mi se uopste nije svidela duzina jer mi je kosa ispod ramena. Ipak, da sam je jos skratila ne bih mogla da je talasam ili vezem visoki rep. Pa, mislim da je ova duzina kose pun pogodak bez obzira sto je sada svi nose. Zbog popularnosti ove duzine je nisam zelela ali sada mislim da bi i jedan centimetar manje bio greska. Kako se vama svidja?

  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Kosa ti je stvarno predivna.Ja sam večito imala dugu kosu i sada ću se ošišati,slično kao i ti,ali kraće..jer želim napraviti neku oogromnu promenu kod sebe,ne znam da li gledaš pretty little liars ali ošišaću se kao Hannah u 2-3 sezoni hahah :D

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična je dužina, verovatno bi se pokajala da si je više skratila. Ja sam je prošle godine skratila bukvalno do ramena, bila je kraća od tvoje, i to mi je bila najkraća kosa ikada. Međutim, bilo mi je lepo i sviđalo mi se. Pre mesec dana sam otišla da se ošišam isto, ali me je ošišala previše. Sada mi je ponovo na onoj staroj dužini i sviđa mi se, ali prethodnih mesec dana sam je samo vezala (mada mi je i tako sve ispadalo) :'D

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se tvoja nova frizura. Divno ti stoji kratka kosa. :)

    http://saskinkutak.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična ti je nova frizura. Mislim da je iste dužine kao moja. :D

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  5. Lijepa ti je frizurica, učlanila sam se na tvoj blog, učlani se i ti u moj ako želiš.
    Mnogo lijep pooost.:)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Mama ipak zna najbolje :)
    Meni se svida kako ti stoji. Ja imam dulju kosu i ne namjeravam previti neku veliku promjenu, pogotovo ne jer mi nikako ne stoji kratko, jer mi kosa nije ravna. Jednom sam imala siske duljine kao tvoja kosa... Blago receno jedva sam cekala da malo naraste haha. Izgledala sam kao tetkica hahah :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Blog ti je presladak, uclanila sam se, pogledaj i ti moj ako zelis :*
    Frizura je jako lepa
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/ ----->novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Wow! Frizura ti je jako divna. Predivna. Jako mi je drago što su ti popravili računar.
    Nadam se da ćeš komentarisati i da ćeš se učlaniti u moj blog. Ja u tvoj već jesam.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com---Novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Divna frizura! Učlanila sam se na tvoj blog, ako želiš uzvrati. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥