Letnje pozadine!

By Sandra Đukić - 11:57:00

-Cao svima! <3
Do prekljuce sam imala problema sa kvalitetom slike koja mi je na pozadini jer bi sve bile male dimenzije i kada se uvelica, dobijete izostrene kvadratice. Takodje sam resetovala fon zbog memorije i slucajno sam naletela na Zedge aplikaciju koju obozavam! Skroz sam zarazena pozadinama sa zedge-a. U njemu dobijete 1000+ pozadina, 1000+ zivih pozadina, mnogo zvukva za telefon, a takodje preko njega mozete preuzimati igrice. Danas vam donosim moje 24 omiljene pozadine za leto koje ce vam se verovatno svideti. Uzivajte!


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Prelijepe su pozadine !!! *____*

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, ja baš volim ove postove jer sam opsednuta pozadinama za fon. :D
    Menjam ih gotovo svaki dan (i češće), tako da mi je ovaj post dobro došao sada. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljive sli;ice,jako mi se svidjaju!Odlican post...
    Zapratite me uzvracam-beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Pozadine su prelepe!Najslađa mi je ova sa bubamaricama! ♥

    http://tijanasteennotebook.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe su pozadine. Odmah cu jednu da stavim na desktop. :)

    Na mom blogu novi post o Vukovcima pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe pozadine. Divne su. Fascinante. Najviše mi se svidja sa stipaljke koje cuvaju jagode.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥