Knjiga koja ce vas ostaviti bez daha...

By Sandra Đukić - 23:51:00

-Paaa, knjiski moljci, pripremite se za knjigu koja je kao stvorena za nas - ljubitelje trilera i akcije. Predstavljam vaaaaam knjigu "Vetrenjace bogova - Sidni Seldon". I da, ne lazem kada kazem da je nisam ispustala iz ruku dok je nisam celu procitala, a to je bilo 3 dana. Znaci, knjiga je fatalno savrsenstvo, i mislim da je, kao sto ostali citaoci knjige kazu, Sidni u svom najboljem izdanju.
-Pol Elison je predsednik SAD-a dok je Stenton Rodzers podpredsednik. SAD pokrece "narod narodu" i potrebam im je ambasador u rumuniji koji ce ih predstavljati. Kada Elison procita clanke i knjigu koju je pisala mlada naucnica Meri Esli, pravi cilj da je postavi za ambasadora SAD-a. U Rumuniji ce njena deca i Meri biti zrtve najboljeg i najspretnijeg placenog ubice i oni postaju njegova glavna meta.
-U knjizi se radi u glavnom o politici, ali sve je tako dobro formulisano da vam nece biti u opste dosadno bez obzira sto je 80% knjige politika Rumunije i SAD-a. Imate akciju tokom cele knjige, neki delovi su jako napeti, mesavina ubistava i ljubavi ostavice vas bez daha. Na kraju cete zeleti jos da citate, i iskreno se nadam da cu naci neku slicnu knjigu.
Knjiga je ostavila jako veliki utisak na mene, cak sam ostajala do kasno budna razmisljajuci o dogadjajima. Jako je lako citati knjigu. Odmah cu vam reci da je u pocetku malo dosadna, ali cim cuju za Meri, krece dobar deo knjige.
Ja sam je kupila u Vulkanu kada sam bila na nagradnom izletu i to sam gledala samo korice, koje su mi izgledale jako privlacno. Ne, ne uzimam svaku knjigu tako ali mi je jednostavno ostalo malo vremena i samo sam platila i izasla. Bila je na nekom popustu, mislim 300 dinara, koliko mi je od prilike i ostalo.
Sve u svemu, knjiga je predobra i preporucujem je svima! Uzivajte u jos par slicica pa se cujemo sutra, ljubim vas! ☺

Izgled: 10
Radnja i tema: 10
Sve ukupna ocena: 10

-Imate moju toplu preporuku za ovu knjigu! ☺


XOXOXO

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Pročitala sam neke Šeldonove knjige, ali ovu nisam. Potrudiću se da je pronađem negde i pročitam, jer zaista deluje zanimljivo. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Hm.. izgleda mi zanimljivo. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam ovu knjigu, ali nisam oduševljena njome. Sidni je moj omiljeni pisac i sve njegove knjige koje sam pročitala su me ostavljale bez daha, dok je ova pomalo dosadna. Kada sam dala mami da je pročita, bila je u fazonu: 'Šta si mi ovo dala?!' Previše govori o politici, a mene to i ne zanima preterano. Valjda su u pitanju samo ukusi. Nekome je divna, a nekome onako. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam niti jednu njegovu knjigu procitala. Planiram ovo ljeto malo citati knjige, mozda i ovu procitam :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam dobivati preporuke za knjige! Knjiga se čini odličnom, obožavam sve Šeldonove knjige i sigurna sam da ću i ovu pročitati prvom prilikom! Odličan post!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥