Current statistics blog: 200 followers!?

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Ulazim juče popodne na blog i vidim da smo došli do 201 člana! Hvala vam svima, puno, puno, punooo što me pratite i komentarišete moje postove! Okej, još uvek sam u blagom šoku. Juče sam se šlognula kada sam videla brojku, ali zaista. ☺

-Q&A koji sam organizovala (klik ovde!) će biti za koji dan, dok sve učesnice odgovore na pitanja, Što se mene tiče, ja sam i sada spremna i polako odgovaram na njih. Ako želite da pitate nešto, postavite pitanje ispod ovog posta ili ovde u komentare! Pošto će nas biti 5-6 koji će odgovarati, podeliću Q&A na 2 posta, 2 uzastopna dana.

 :

-Juče sam postavila ankete na blog i zamolila bih vas da, u koliko već niste, glasate. 
Što se tiče izgleda bloga, to zavisi od anketa. Meni se ovako sviđa, a kako sam primetila, i vama, pa ne znam da li da ga menjam. Nije bitno što je leto, ovaj izgled bloga je tako prijatan i nije u nekim jarkim nijansama pa da ni tekst na belom ne možete čitati!

-Danas u 15:00 izlazi još jedan post, pa ostanite u toku. ☺

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Cestitamm bebii! Da doguras do 20000001 citatelja1 ♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Divno! Mnogo sam srećna zbog tebe, nadam se da ćeš imati još više!
    allKatie - novi post na mom blogu!

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam ti ! Svaka cast :)
    Zelim ti ih jos 473208 :)
    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥