Book tag ♥

By Sandra Đukić - 11:00:00

-Ćao svima! Pre par dana sam listala grupu '' Srpska blogerska zajednica'' i nasumično ulazila u postove jer sam iščitala sve u mom bloggeru. Sasvim slučajno sam pronašla jedan sjajan blog koji se zove According to kristina, a na njenom blogu sam pročitala ''Book tag''. Pitanja su mi zvičala jako interesantno pa sam odlučila da i ja uradim ovaj tag. 
P.S. Ko ima GoodReads neka me zaprati ako želi ili napiše username u komentare, volim da listam tuđe profile, haha. ☺ Klik za moj!
Pa, krenimo. 

1. Da li smatraš da je rezime na poleđini knjige korisna ili nepotrebna stvar?

-Korisna, jer sam veoma izbirljiva po pitanju knjiga koje čitam i uvek mi je važno da znam žanr i kratki opis. Ako mi se svidi ideja knjige, kupim je ili počnem da je čitam, a ako ne, onda ništa. 

2. Kupuješ novu knjigu, u kakvoj formi je uzimaš, da li audio, e- book, u mekom ili tvrdom povezu?

-Nije važno koji je povez ako mi se knjiga sviđa, jer, kao što rekoh, jako sam izbirljiva. Većina knjiga koje imam su u tvrdom povezu, ali je čudno što mi se nijedna knjiga od tih ne sviđa tako daa, više meki povez. Mada, ako je tvrdi povez, knjiga se očuva.

3. Dok čitaš, da li zapisuješ nešto na stranicama knjige, neki komentar ili misao, koja ti se naročito svidela?

-Volim citate i ako naiđem na neki u knjizi zapišem ga u svesku za citate. Inače po stranicama retko kada pišem. ☺

I've already read some of these but the ones I haven't look good!! Good Reads: Lauren Conrad's Spring Reading List:

4. Da li ti je bitno da je pisac žensko ili muško?

-Ne, potpuno je sve jedno.

5. Da li čitaš unapred? Da li si nekada pročitala poslednju stranicu, pre nego što si došla do nje?

-Pred-prošlu noć sam stigla do 100. strane ''Vetrenjače Bogova - Sidni Šeldon'' i želela sam da vidim kada će se desiti napad na Meri i otmica, pa sam samo listala i pročitala zadnju stranu. 

6. Koliko često organizuješ svoje police?

 -Jednom u mesec dana, najčešće. Baš sam juče preslagala police sa knjigama. 

7.Budi iskren/a, da li si ikada kupila knjigu samo zbog korica?

-''Vetrenjače bogova - Sidni Šeldon'' sam uzela na brzinu jer mi je ostalo malo vremena pre nego bus krene od plaze. Tada sam gledala samo korice jer mi se činilo kao nešto što će mi se svideti. Tek u busu sam videla pisca, žanrove i opis. Ne znam kako, ali sam pogodila žanrove i temu knjige. Mnogo je dobra knjiga, obavezno pročitajte! ☺

8. Čitaš gde?

-Bilo gde - u sobi, na terasi, u autu nekada... ma bilo gde, samo ako mi se čita!

9. Da li ti je muka da čitaš dok se voziš?

-Da, zato izbegavam čitanje u autu, ali to je u retkim situacijama jače od mene. ☺

10. Hari Poter ili Sumrak saga?

-Spremite se za šok... Nikada nisam ni jedno pročitala! Ali mislim da bi mi se više svidela Sumrak saga jer ima vampira kojima sam o-p-s-e-d-n-u-t-a!

11. Da li nosiš knjige sa sobom kada putuješ?

-Naravno, uvek imam bar jednu kod sebe. 

12. Da li mirišeš svoje knjige?

-To sam radila jedno vreme dok nisam ukapirala da me miris podseća na drvo. Nisam mogla dugo vremena da ukapiram kakav je to miris. Sada ne mirišem knjige.

13. Knjiga sa ili bez ilustracija?

-Bez ilustracija, izuzev ako je knjiga za školu koja mi se ne sviđa a ima mnogo strana. Onda sa ilustracijama - što više to bolje!

14. Šta si volela da čitaš, ali si vremeno shvatila da je nekvalitetno štivo?

-Sada ne znam, možda ''hajdi - Johana Špiri''. Tu knjigu sam dobila u 1. razredu i posle dužeg mučenja prva 4 poglavlja, zaključila sam da je suviše detaljda, a takve knjige mi se retko kada sviđaju. ☺

15. Ispričaj nam priču iz detinjstva, koja uključuje knjige?

-Kada bih otišla kod moje tetke koja je bila srednja škola, uzela bih njenu knjigu ''Meda u velikoj plavoj kući'' koja je inače na engleskom, i ako na primer piše (to ne piše, lupam): ''Hi, I'm a bear from a large blue house'', ja bih to čitala ''Ha, im bir hodt aint ein hedne'' (isto lupam). Dakle, uvek sam pričala šta mi prvo padne na pamet i na kraju uvek rekla: ''Kako je lako čitati engleski!''

16. Koja je najkraća knjiga na tvojoj polici?

-Reći ću vam direktno sa moje police jer mislim da imam tanje na bratovoj. Na mojoj je najkraća ''Danijela Stil - Zalazak Sunca u Sen Tropeju''.

17. Da li voliš samo da čitaš ili i pišeš? Da li sebe vidiš kao pisca u budućnosti?

-Volim i jedno i drugo jer su mi pismeni zadaci ove godine pošli od ruke i jednostavno sam se motivisala. Svi blogeri su na neki način pisci. ☺ Piskaram malo na wattpad-u, ali username ne želim reći.

18. Kada si zavolela čitanje?

-Oko početka 2016. godine. Sve blogerke su brujale o nekim knjigama pa sam sebi zadala clj da ove godine pročitam 10-15 knjiga. Čitam 3. ništa ne brinite, stižem ja. Haha. ☺

19. Koji je tvoj omiljeni klasik?

-Ne čitam niti volim klasike.


20. Da li ti je književnost išla najbolje u školi?

-Književnost mi odlično ide, čak bolje od gramatike. U 2. polugodištu sam imala 5 na svakoj proveri i mislim da sam samo jednom izgubila 1 bod ili nisam ni jedan. Svakako ide odlično. ☺

21. Da ti neko pokloni knjigu, koju si već pročitala i koja ti se nije svidela, šta bi uradila sa njom?

-Ostavila bih je u biblioteci, možda se nekada vratim njoj ili se nešto desi prvoj knjizi. Nikada se ne zna!

22. Za koji serijal iz YA žanra, osim Hari Potera i Igre gladi znaš?

-Prvo ne znam šta je YA žanr, a kamoli još neke knjige...

23. Koja je tvoja omiljena reč?

-Ako se misli na knjigu, onda vampir. Ako se misli u opšte, onda unicorn i Misseslandy. ☺

24. Vampiri ili Vile? Zašto?

-Vampiri, već sam rekla da sam opsednuta. Oni su mi fantastični!

25. Duhovi ili vukodlaci?

-Duhovi, volim horrore više nego teen wolf i slične filmve/serije.

26. Shapeshifter- i ili Anđeli?


-Shapeshifter-i možda, mada prvi put čujem za njih. 

27. Ljubavni trougao ili zabranjena ljubav?


-Zabranjena ljubav. ☺

28. Da li imaš određeno mesto u kući, gde čitaš?

-Ne, čitam svuuuudaa!

 :

29. Obeleživač ili bilo koji papir?


-Ne koristim ni jedno, ide mi pamćenje brojeva i poglavlja. ☺

30. Da li možeš da prestaneš da čitaš bilo kada ili to može biti određeni deo knjige?


-Ne, ne volim da ostavim knjigu nedovršenu ma koliko mi se ne sviđala, volim da znam svaki kraj, haha. ☺

Ja nominujem za ovaj tag:

Innisall
Style on first place
Kapege
Marsyly
Anja's diary
Tiny's teen nootebook
I sve koji još žele da urade ovaj tag! Čitamo se uskoro. ☺

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Ovaj tag mi se jako svida, samo sto ja bas i ne volim citati, dosadi mi knjiga za par dana i onda je samo ostavi. A ne kupujem bas knjige, iako su mi jako ljepe i bile bi lijepe na nekoj polici, ali ne mogu se natjerat da ih citam dok moram uciti za ispite. Tebi svaka cast kad volis citati, mislim da je to stvarno lijepo :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan tag :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo dobar TAG, uradiću ga sigurno! Hvala ti na nominaciji <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odlično urađen TAG! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Baš mi je drago da si i ti uradila ovaj tag. Samo čitaj što više, to obogaćuje duh. :*

    ОдговориИзбриши
  7. Aaaa, tag mi se mnoogo sviđa, verovatno ću ga u skorije vreme i uraditi na svom blogu. :D
    Tvoji odgovori su baš zanimljivi, :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlično uradjen TAG. Ako nije problem i ja ću ga uraditi jer si rekla da nominuješ i sve ostale koje žele da ga urade.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥