7 trendova na balkanu iz ugla 2 fashion-lovera!

By Sandra Đukić - 15:00:00

#boho #fashion #spring #outfitideas | Boho chic crochet embellished peasant blouse top with modern hippie cut off denim blue jean shorts and gypsy style coin clutch purse.:

Zdravo drage moje! ♥
-Napravila sam pauzu od nekoliko meseci od collab postova, pa sam im se opet vratila. Ovo je već drugi collab ove godine ako se ne varam. Današnji zajednički post je sa divnom Tijanom sa bloga Tijana queen of fashion. Kao što već znate ako nas obe pratite, obe obožavamo modu pa smo odlučile da napravimo post u kome ćemo vam reći šta mislimo o 7 balkanskih trendova. Pišemo o istim trendovima. Pa, krenimo!

#1 Otkačene sandale



-Moja mišljenja o ovim sandalama su podeljena. Na primer, kada sam ih videla prvi put kod Staše a kasnije na Miličinoj wishlisti bile su mi jako lepe, a već posle par dana, kada smo se Tijana i ja dogovarale za post, bile su mi jako ružne. Mada, trenutno su mi okej. Mislim da se teško uklapaju i da stvarno treba pronaći nešto što ide uz ove sandale, mada, zaista su mi okej.

#2 Choker ogrlice


-Ja ne znam šta da o njima pričam, jednostavno su mi savršene! Imam jednu - klasičnu crnu sa nakačenim zelenim kuglicama. Jako su moderne, ne uklapaju se teško a lake su za nošenje. Dakle, o njima sve najbolje, hehe. ☺

#3 Kylie lips


-Ne pratim toliko Kardashian i Jenner porodice, ali sam sigurna da Kylie ima silikone u usnama. Krenuću od sebe. Ja njih nikada, ali nikada ne bih ubacila u svoj organizam jer, ljudi, to je strano telo koje ubacite u svoje usne samo da bi one bile veće. Po meni su silikoni nepotrebni, a Kylie je lepa i bez ovakvih usana.

#4 Providne patike

¿Alguna vez se han imaginado cómo serían los tenis de Cenicienta? ¿Qué les parece el diseño? ¡Muy originales! #fashion #shoes #cinderella:

-Ove patike sam generalno skoro otkrila, možda pre petnaestak dana. Volim Nike ali ove patike su totalni promašaj, ne razumem zašto iz ljudi vole. Zamislite kako se tek ovo čisti, verovatno nije lako sa njima...

#5 Podignute obrve


-Ja ne hejtujem Jasminu, šta više, jako je volim! Meni su ove obrve skroz okej ako ih ovako pogledam ili na njoj, skroz lepo joj stoje ali zaista mogu napraviti osobu ''ružnom'', pogotovu ako su previše podignute. Znači, katastrofa...

#6 Svetleće patike


-Svetleće patike su meni super ideja i jako su popularne među blogerima i jutjuberima. Okej su mi, ali ne znam šta bih sa njima radila da je jedna pokvari...?

#7 Zatvoren gornji deo kupaćeg kostima

Pinterest: niazesantos:

-Kupaći kostim sa slike je savršen, kao i ostali sa zatvorenim gornjim delom. Jako mi se sviđa dizajn, opet ga ne nosi mnogo ljudi pa je originalan! Jedini problem je kada želite da pocrnite, to je malo teže jer je više tela prekriveno.

-Nadam se da vam se post svideo! Obavezno pogldajte Tijanin post a mi se čujemo uskoro! ☺

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Odlican post,jedino u cemu se ne slazemo jesu chooker ogrlice.Po meni lici na povodac za pse.U svemu drugom sasvim se slazem sa tobom ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slažemo se u većini stvari,samo što ja osobno ne volim chocker ogrlice, a skroz mi se sviđaju prozirne tenisice :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se od ovih trendova jedino dopadaju otkačene sandale i choker ogrlice, ostale stvari su mi nekako... nah. Ovakav tip kupaćeg mi i nije toliko loš, ali, ne znam, ne bih ga nosila. A providne patike su mi baš zanimljive, ali ne verujem da bih ih baš nosila kada bih ih imala. :D
    Super post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Nikad nisam čula za te providne patike o.O, a i sumnjam da će ih iko nositi, a što se tiče tih zatvorenih kostima, to mi je baš nigdje veze, nešto kao crop top, onda možeš slobodno crop top umjesto tog kostima obući

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Slazem se sa tobom po pitanju svih trendova. Za ove Nike providne patike sam tek sad kod tebe cule, i simpaticno izgledaju na slici,a li mislim da bas i nisu za nositi. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  6. Bilo mi je jako drago sto sam saradjivala sa tobom, divnom blogerkom, i jako dragom online drugaricom. Nadam se da se i ostalima dopadaju nasi postovi. Ovaj post je super, kao sto sam ti vec rekla... Jedva cekam da opet pravimo collab <33333 Cmokk:***

    https://tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Delimo misljenje sto se tice gotovo svih trendova, hah. :D ❤❤ Providne patike i previše podignute obrve su mi čudne..da , dok su mi choker ogrlice i svetlece patike preslatke.❤ ❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  8. Providne tenisice? Majko mila pa tko bi to nosio haha. Malo mi je to suludo!
    A sigurno kostaju ko suho zlato haha.
    Svjetlece tenisice jos gore.
    Ovakvi kupaci su meni jednostavno uzasni. Nikako, ali nikako mi se ne svidaju :/

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ja bas zelim taj zatvoreni kupaci, ali nikako da ga nadjem. A iskreno prvi put vidim ove providne patike, i vec su mi odvratne. :(

    Na mom blogu je novi "Devojka razmislja" post, pa pogledaj.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥