10 trikova u šminkanju!

By Sandra Đukić - 12:40:00

Pozdrav drage moje!

-U poslednje vreme sam opsednuta pinterestom i neprestano tražim zanimljive trikove koje kasnije isprobavam. Pošto su meni znatno olakšali šminkanje, odlučila sam da ih podelim sa vama!

gold dramatic cut crease eye makeup, rosey ,lips:

1. Prvi trik kaže da, ako birate puder ili korektor, tester isprobate na vratnoj kosti jer se boja lica stalno menja (crvenila, ožiljci od bubuljica) i nećete moći da odredite tačnu nijansu.

2. Ako želite da vam trepavice izgledaju gušće i bujnije, samo posle prvog sloja maskare nanesite senku za oči dok trepavice bar malo ne postanu boje senke, najpoželjnije su crna, bež ili braon senke.

3. Ukoliko želite da neki ruž postane mat, stavite ga na usne, zatim samo jedan sloj toalet papira ili maramice blago zategnite. Zatim uzmite puder u kamenu i pažljivo ga nanesite četkicom na deo maramice koji je iznad usana. Sačekajte par trenutaka pa skinite maramicu, imaćete mat karmin!


4. Ovim trikom ćete postići efekat punijih i većih usana samo šminkom. Postupak je malo komplikovaniji za pisanje, pa da ja ne bih sve ovde objašnjavala, možete pogledati video: https://goo.gl/IDe8BR

5. Ako vam se maskara stegla možete uzeti kapi za oči ili kapi za sočiva i nasuti ih u maskaru, zatim promućkati i opet možete uživati u omiljenoj maskari!

6. Pre nego što nanesete puder beauty blenderom, možete ga malo navlažiti jer blender neće upiti višak pudera!

 :

7. Napravite svoju BB/CC kremu tako što ćete sa puderom pomešati kremu za lice koja ima dobru hidretaciju.

8. Za razbuđenije oči možete u unutrašnji ugao staviti malo bele olovke za oči i dobro je ublendajte!

9. Ako negde žurite i zabrljate sa mat karminom koji se teže skida, stavite korektor tu gde ste zabrljali i problem rešen! ☺

10. Zadnji trik je da, ako ste slučajno polomili karmin, uzmete upaljač i zagrejete ga na tom mestu gde je polomljen. Ostavite da se osuši i vaš karmin je spašen.

-To bi bilo što se tiče life hackova! Isprobajte ih, pa podelite utiske samnom u komentarima. ☺


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Aaa saveti su odlični, najviše mi se sviđa zadnji savet.

    Pogledajte novi post; http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Vau,spasila si me sa ovim trikovima.Ovi sa biranjem nijanse korektora,sa progušćivanjem trepavica i sa beaty blenderom zaista će mi pomoći ☺❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni trikovi. Neke sam vec znala, ali ove koje nisam, rado cu poceti da primenjujm. Super post. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni trikovi i odlicna ideja za pisanje posta :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥