10 omiljenih instagram naloga + Dođite da se družimo na snapchatu!

By Sandra Đukić - 22:35:00

Zdravo drage moje (mislim da ovde nema dečaka)!

-Kako provodite raspust? Zadnja 2 dana sam skroz opuštena. U nedelju sam pravila rođendan koji smo morali malo da pomerimo zbog obaveza i ako želite, mogu da napravim post šta sam sve dobila. Ne da bih sve hvalila, već taj post sam htela i prošle godine a pravi mnogo jutjuberki i blogerki pa sam rekla - što da ne? U glaaaavnom, napravili smo blogger snapchat gde ćemo snepovati po danima verovatno, danas smo se upoznali sa vama tj. rekli nešto o sebi pa dođite da se družimo. Username je @Bloggersbalkan!I još jedna vest, pripremam vam čak 2 collab posta! Jedan je sa.. khm... ne zelim reći, ali u glavnom, jedna od najboljih osoba koje sam online upoznala! A drugi ostaje skroz tajna. ☺

-U glavnom, dosta sam se vezala za instagrame naših bloggerki koje bukvalno obožavam! Danas ću vam pokazati 10 omiljenih i u kratkim crtama reći zašto su mi omiljene.☺
I da, ne idem nikakvim redom.



-Mnogo volim Marijanin blog i smatram da odlično piše. Ima originalne slike kao i talenta za njih. Ne znam, meni su njene slike divne, posetite njen instagram i uverite se i sami. ☺



-Kaća najviše postavlja slike iz outfit postova i make up-ova, a verovatno znate da volim takve instagrame. Nebitan je kvalitet, kaća je Kaća i njenje kombinacije/make upovi su vrh!



-Tijana objavljuje odlične slike i njen profil mi bukvalno stoji u najposećenijim - 2. mesto. ☺ Njene slike me podsećaju na Janu, Mariju, Ružu, Zoranu i Stašu pa je valjda jasno zašto je profil sjajAn! ☺



-Amina je jedna od mojih omiljenih bloggerki, kao i instagramerki! Često objavljuje citati, njene umetničke slike i svoje slike. Njen instagram je raznovrstan ali su sve slike kvalitetne i lepo osmišljenje. Nemam komentara. ☺

@Kreativnavila


-Kao Amina, Milica objavljuje slike outfit postova i svoje umetničke slike (valjda se to tako kaže). Kvalitet slika je odličan i jako često posećujem njen instagram kao i blog. ☺



-O Andrijani sam pisala milion i jedan put i ptice na granama znaju da sam opsednuta njenim instagramom! Sjajne i kreativne fotke, vrh kvalitet... Ma sve je savrseno!



-Tijana i ja smo se za veoma kratko vreme zbližile i slobodno mogu reći da je divna osoba, i ako se ovako ne znamo. Pošto je fashion bloggerka, ima slike outfita, a ja u tome uživam! i vidite kako je bila lepa za maturu... ☺



-Iva je fashion i beauty blogerka koju sam otkrila u grupi blogera, i zaista ne znam kako pre nisam primetila njen instagram ili blog jer uvek udjem u osobe koje prate ljudi koje ja pratim (vauu) i followam ljude. U svakom slučaju, njen instagram je o modi i lepoti i savršen je!



-U glavnom, Anja postavlja slike iz outfit postova i svoje umetničke. meni su njene slike sjajne a Anja je preeeeslatka! Takođe ima sjajan blog. ☺



-Teodoru sam skoro počela da pratim na instagramu i mogu vam reći da mi je njen među najdražim! Volim sve što ona radi i skroz je podržavam, a njen instagram me uvek obavesti o novim postovima i videima! ♥

-To bi bilo sve za ovaj post, čujemo se sutra. Ljubim vass! :* ♥


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com











  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Odlican post. Obavezno napisi post o tome sta si dobila za rodjendan, ja bas volim takve postove. Ideja za zajecnicki Snapchat profil je genijalna. Vecinu ovih instagram profila i ja pratim, a one koje do sada nisam, zapratila sam sada. :) ♥

    Moja svastarica

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti Sandrice, divna si stvarno! <3
    Nabrojala si apsolutno sve blogerke koje i sama pratim i volim, tako da u potpunosti delimo mišljenje! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Super post.Obavezno napravi post o poklonima za rodjendan. <3
    Ja većinu blogerki pratim,ali koje nisam pratila,sada sam ih zapratila.I ideja za snapchat je odlična. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post. Ja obožavam Andrijanu, Milicu, Anju i Marijanu, iako pratim i ostale. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Predobar ti je post *-* Pratim ih sve na instagramu!
    inače član sam tvog bloga, pa bi mi bilo drago i da se ti učlaniš u moj --> petra-s-life-blog.blogspot.hr, hvala ti :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super post :**
    Pretplati se na moj blog i komentiraj :)

    Catsterschannel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post! Puno ovih profila i ja pratim ;)

    kreativanblog.blogspot.com - novi post 💕🌊

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma interesantan i neuobičajen post ♥

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ne koristim bas instagram, tako da ne pratim bas dosta ljudi, ali svida mi se ideja za post )

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!Pratim vecinu devojaka,zaista imaju divne instagrame..
    Zapratite moj blog uzvracam
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Great post!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  12. Super post i odličan izbor Instagram profila! :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. I po meni su ovo najbolji Instagram profili, koje vode zaista sjajne i talenatovane devojke, koje prave savršene fotografije. ☺❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥