Street style!

By Sandra Đukić - 11:00:00

-Pored tolikog obožavanja boyfriend farmerki. karigana, crop topova i slične odeće nemoguće je da ne obožavam street style! Mislim da je to naj naj stil koji se ikada pojavio. To je u glavnom ta neka opuštena odeća u neobičnim kombinacijama. To je i čini originalnom! Već znate da je nemoguće da udjem na polyvore a da ne napravim par outfita. Baš sam bila inspirisana street style outfitima pa sam rešila da vam pokažem neke moje kombinacije. Potrudila sam se da izgleda što više kul!


-Ne znam šta da kažem. Ovo je moj omiljeni ''oblik'' jednog street style outfita. Boyfriend pantalone se savršeno slažu sa špicastim crnim štiklama. Crochet ogrlica je neizbežna uz ovakav outfit. Outfit je već postao zanimljiv pa bi dobrodošla jedna obična crna majica i jedne kul naočare, a kao šlag na tortu, tu je predivni karigan neobičnog printa! ☺
P.S. Sve je H&M brenda osim naočara!


-Mnogo volim duge suknje i želim, želim ovakvu. Kaiš je predivan uz ovu suknju! Baš je kul kombinacija sa denim jaknom. Marama je tu da doda još malo boje u outfit pored braon-bež torbe i pastelno plavog sata. Štikle u ovoj kombinaciji su neizbežne dok su naočare završni potez! Lak je čisto kao ukras. Ta daa, dobili ste savršen outfit! ☺


-Zadnji outfit je baš za coolerke! Još uvek ne znam kako se zove ovo sa tregerima, ali sam negde videla da ga zovu šorc sa tregerima. Meni je to maloo čudno i ako znate tačan naziv ovoga, napišite mi! U svakom slučaju, uz ''to'' savršeno ide obična, bela crop-top majica. Ne izgleda još uvek dovoljno kul za vas? Probajte da kombinujete ovo uz benie kapice, Obujte duboke crne, sive ili teksas starke i nabacite jedan lep par srebrnih narukvica. Kao završnica će vam poslužiti jedan mali, crni ranac. Preporučujem vam da uzmete kožni ranac, oni umeju da budu prekul uz ovu kombinaciju! ☺

Pitanja za vas:

-Volite li street style?

-Koji outfit vam je najlepši, zašto?

-Šta bi ste promenili u mojim outfitima?


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Ja obozavam street style ❤.Najiskrenije,prepretalentovana si za polyvore,drugi outfit je savrsen.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,svi outfiti su slatki 😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ne mogu se odlučiti koji mi je outfit bolji.. Divno si sve napravila i napisala1 :* :)


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

  4. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post i sviđaju mi se outfiti. Najviše mi se sviđa treći.

    miaswoorld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥