#sandrashelp: 3 zlatna beauty proizvoda koja treba da imate uvek kod sebe!

By Sandra Đukić - 11:00:00


Ćao svima!

-Pre neki dan sam preslagala moju šminku i primetila da mi nešto fali. Naime, nešto sam uradila što nije trebalo pa je sva šminka završila svudaa po sobi mojih roditelja, ne šminkam se ja više tuu... Ako inače nekoga zanima, poflekala sam nešto senkom i neće da se skine. Aplauz, molim!
Dobro, vratimo se na temu posta. Već znate da je 28. juna Vidovdan i školska priredba, pa Sandra kao Sandra moram da proba u napred šminku (već 4 dana uzastopno to radim!). Šminkala sam se kod roditelja u sobi jer imaju veliko ogledalo i mnogo mi je lakše da se tu našminkam. Preskočimo deo kada je sva moja šminka završila svuda po podu. I šta je tad bilo, Sandra je izgubila ruž i maskaru! Kada sam se šminkala sledeći dan, primetila sam da nema jedne maskare i AURA ruža koji mi je bio potreban iii našla sam ih pod krevetom u sobi. Jako zanimljivo, znam. 
tada mi je palo na pamet da vam pokažem moja omiljen 3 proizvoda za koje smatram d svako treba da ima bar po jedan u svom neseseru. Neću više da dužim, krećemo!

1. Maskara

-Najiskrenije vam ovo kažem, ne bih mogla da zamislim i jedan make up bez maskare, ona je jednostavno šlag na torti. Tačka. Ja imam 4 maskare: Avon colortrend - black magic, Golden rose - city style, Avon super hock - brights mascara i Lavera naturkosmetik - end less definition. 
Sve maskare su mi odlične, najnovija je Laverina maskara i dobila sam je pre možda 1 mesec. Kada treba da stavim maskaru, prvo stavim Lavera maskaru, pa malo bele senke za oči preko te jer ta maskara izduži trepavice skroz do kraja i jasno ih definiše, dok se dugo suši i četkica je malo lošija, ne daje volumen ni gustinu. Zbog toga stavim malo senke, sačekam da se osuči i stavim 2 sloja AVON colortrend maskare. Videćete sliku na dnu, izgleda divno!

Keep your makeup organized with clear tray spacers!

2. Crveni karmin

-Crveni karmin nije nešto što mi stoji, moram priznati, a niti ga mnogo volim. Međutim, crveni karmin je must have za vaš neseser! na primer, u školi imate priredbu za 27. januar i 28. jun. Ako ste u folkloru, crveni karmin je kao šlag na torti. Može biti u nekim klasičnim kombinacijama šminke, a savršeno ide za neke zabave. Ako ga imate, znate o čemu pričam! ☺

3.  Olovka za obrve

-Ja imam olovku za obrve i jako retko je koristim, samo za priredbe u školi i ovako kada mi zatreba po nekad, ali vam iz iskustva kažem da bi ste odmah trebali da nabavite jednu, u koliko je već nemate. Moja je Classics u broju 406. Za početak sam uzela prvu koja mi je pala pod ruku u Cipelićima dok sam bila u Požezi kod rođaka, ali vam toplo preporučujem da je nikada ne kupite jer se jako teško zareže i da se ne bi polomila morate polako da popunjavate obrve i da bude polu zarezana. Probajte AURA olovke, one su jako kvalitetne. 

-Ovo su, po mom mišljenju, stvari koje uvek treba da imate, ne samo u neseseru, već pored sebe, nikada ne znate kada će vam zatrebati. ☺
A sada, moja remek-katrastrofa:

-Ovo je sa instagrama slika, zato je smajli na njoj. ☺ 
Napravila sam smokey eye sa omiljenom paletom - almay. Stavila sam roze skroz do obrva jer je neutralna, na ceo kapak sivu senku dok sam u ćoškove i na preklop stavila tamno plavu ili teget senku. Nanela sam eyeliner i maskaru, isti koraci kao gore. Mislite li da je okej za Vidovdan, samo još crveni karmin? Obavezno mi napišite u komentare!

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Odličan post,mislim da bi crveni karmin bio okej :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.Za Vidovdan će biti super.

    https://tijanasteennotebook.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja od ovoga koristim samo maskaru,jer ne volim crveni ruz,nekako mi je jak :)
    Ja sam vise tip koji ne zeli da bude primecen,a crveni ruz se itekako vidi! Ali se slazem da ga svako treba imati.Sto se tice obrva,ja volim da koristim senku umesto olovke :)

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Pa da, može i senka ali mi je olovka nekako glavna :D

      Избриши
  4. Odličan post. Koristim sve što si navela :*
    💖 forever-blogm.blogspot.com 💖 - novi post <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/06/10-dobrih-stvari-kod-ljeta.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ti ne znaš koliko je ovo meni bilo zanimljivo da čitam,neeemam pojma zašto.Nikad se nisam toliko interesovala za šminku,ali ovo je stvarno bilo zanimljivo.Pogotovo ova mini 'priča' na početku hehe.Kada se budem šminkala,a to će biti za par godina,vraćaću se na sve ove postove koje svi bloggeri objavljuju. Odličan post draga,talentovana si za pisanje. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja! Čisto da napomenem koji me je biser od mojih mnogobrojnih inspirisao da napišem post. :D Jojj, puno ti hvala!!!! :*

      Избриши
  7. Slazem se s ovim za maskaru :)
    Jednostavno, puno otvori oci, post ti je jako dobar i zanimljiv :D
    Pogledaj moj blog ako zelis

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥