Pripreme za letooo + savršeni mirisi za prestojeće dane!

By Sandra Đukić - 11:00:00

 :

-Osećam se kao da sam juče pisala #Springishere postove. Jeste da su mi misli na 100 strana, ali ipak se najviše radujem pisanju postova o letu na blogu. Još jedna nova serija koja nema ime, ništa me ne pitajte. U glavnom, pišem vam o tome kako se ja pripremam za leto, preporučujem ako znam neke kul krpice, naočare ili u opšte stvari gde imaju da se kupe i slično. Danas sam želela da vam odmah pišem o mirisima leta, tako da, krećemoo!


-Avon body spray. Ako ovo nije letnji miris, ne znam šta jeste. Naime, pričala sam vam 100 i 1 put o ovom savršenstvu, raju od mirisa na Zemlji!  Moj je, na žalost, skoro istrošen i ne znam da li ću ga ponovo kupovati, ali ako imate prilike, obavezno ga probajte ili bar pomirišite. Sigurna sam da će vas oduševiti svežina ovog mirisa. Preovladava miris orhideje koji je malo kiseo (što je jako osvežavajuće) i sladak u isto vreme. Ako ga stavite mnogo, osećaće se alhohol i nećete dobiti lep miris.


-B.U. Wild. Blago rečeno, ovo je savršenstvo za leto. Stvarno divno miriše, neka neodređena nota mirisa, ali je božanstven. U isto vreme je sladak i ženstven, kao za avanturiste. Miris nije jak osim ako ne naprskate više puta, tada će te dobiti jak miris alhohola kao i kod AVON dezedoransa. Iskrena i topla preporuka! ☺



-B.U. Golden Kiss. Nemam ovaj B.U, (ali kupiću ga sada neki dan) no pomirisala sam ga do sada 1001 put i sa sigurnošću mogu da kažem da je najbolji B.U. pored Wild-a, po meni. Miriše jako ženstveno, ali je blag. Najbolje bih ga opisala kao romantičnu nijansu mirisa. Osvežavajuć je i sladak, kao stvoren za vruće letnje dane. Probajte ga, nećete se pokajati. ♥


-Iskreno sam vam rekla mirise koji se meni svidjaju i zaista su svi slični, ali u isto vreme je suština svakog mirisa drugačija i jedinstvena. Ja sam sa njima oduševljena, ako se nadjete u prilici, kupite neki od ova 3 dezedoransa i pišite mi mišljenja ako ste ih već probali!


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Super post,nagovorila si me da uzmem Avonov sprej u ovomjesečnom katalogu.

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!
    posjeti moj blog i uclani se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. the photo is PRETTY !



    follow my blog if you like :) I follow back Promise

    NEW POST - Best Bஃtches


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥