Napravi super rodjendansku žurku!

By Sandra Đukić - 11:00:00

Yes please // Summer is all about salt, sand and SkinnyMe tea: <a href="http://www.skinnymetea.com.au" rel="nofollow" target="_blank">www.skinnymetea.c...</a>

Q&A OVDE, POSTAVLJAJTE PITANJA!

-S' obzirom da je raspust već u punom jeku, najzad svi imamo vremena da organizujemo super rodjendansku žurku. Pošto je počelo leto, uvek možete otići na bazen zajedno, praviti žurku kod kuće ili otići sa prijateljima u klub ili slično. ja bih se najpre opredelila za bazen i zato sam htela da vam u ovom postu kažem neke savete ako pravite žurku na bazenu - kako sve da organizujete, šta da obučete, šta vam je sve potrebno za zabavu... Bukvalno sve! I da, ovako možete organizovati i žurku kod kuće, a najbolje bi bilo kada bi neko od vaših rođaka imao bazen.
P.S. Danas je i meni rodjendan. ☺

Wafles & Dinges | 19 New York Street Foods You Need To Eat This Lifetime

-Verujem da ste svi već odlučili koga pozivate na svoj rođenda i verovatno ste ih pravili i pre pa znate kako to sve funkcioniše. ☺ Zatoo, odmah ćemo se baciti na hranu i piće!


-Ako imate blender, sve potrebne sastojke, slamčice (može a i ne mora)  i neke lepe čaše (možete bilo kakve, ali ove sa slike su tako kjut!), možete napraviti neki smuti. Ako želite da izgleda baš lepo ukrašeno, možete uzeti, na primer, jedan kolutić kivija i staviti sa strana od čaše. Izgledaće divno koje god boje da je vaš smuti. Možete napraviti kapućino u koliko ga vi i vaši prijatelji pijete, ili jednostavno kupiti neki sok, napraviti limunadu i naravno, lepu dekoraciju voćem (slika u donjem desnom uglu). ☺


-Što se tiče hrane, imate pinterest puuuun ovakvih ideja! Dakle, meni najzanimljivija jeste ovaj šareni bakin kolač. Nisam sigurna, ali mislim da se testo podelilo na 5 delova i u svaki deo se ubacila druga boja, ako znate one sa kojima se boji šlag na torti! Probajte tako i mislim da vam neće biti potrebno mnogo boje da bi ste promenili boju testu jer, jako su pigmentovane. ☺
Takodje, ideja sa jagodama je jako jednostavna, dekorativna a lepa. Ja ću ovo probati prvom prilikom pa vam prenosim kako da lepo ''zalepite'' čokoladu za jagodu! Sladoledi mi izgledaju jakooo privlačno, pogledajte ovaj Janin video kako bi ste napravili nešto dekorativno i ukusno kao sa kolaža: https://goo.gl/jCquBM
Inače, mislim da samo slažete voće i šlag kada pravite zvezdu. ☺

-Prelazimo na dekoraciju. Preporučila bih vam da sklonite sve lomljive predmete ili nešto što se lako može isprljati poput tepiha. Moj savet vam je da dekorišete sa nečim što se ne može lako uništiti, kao na primer sa onim visokim trougao-trakama koje su obično na američkim proslavama, ali uz malo vremena i truda ih možete sami naprviti. Inače nećete obraćati mnogo pažnje na dekoraciju, ipak vam je tu društvo i vi ćete se zabavljati, pa dekoracija i nije toliko bitna. Ako baš želite da dekorišite, nakačite balone, opet kao na proslavama. Meni je to okej, ako želite neki DIY projekat, potražite na youtube-u! 

-U koliko želite muziku za žurku, imate mnogo playlista na početku youtuba - ili jednostavno odaberite svoje omiljene pesme i napravite listu pesama! Koristite zvučnike za glasnu muziku (Vauu Sandra, otkrila si Ameriku!) a skroz je okej ako ne pravite rođendan sa muzikom. ☺


-Na bazenu ste i nema potrebe za nekom vauu odećom, ja bih obukla jednu od 2 kombinacije sa slike. Važniji je kupaći, mada odeća na žurci koju vi pravite na bazenu ili u kući nije bitna kao ona koju bi ste obukli u kafiću ili klubu. Zatoo, uživajte u žurci i ne obraćajte pažnju na neku fleku na majici koju ste napravili tortom ili to što ste skroz ukvasili vaše sandale. No dobro, vratimo se na temu. Obula bih obične sandale jer je leto a svakako ćete u bazen. Stavite neki klasičan kačket i spremni ste! Jednostavan a zanimljiv outfit. Stavila sam i 2 para naočara i kupaće kostime koji su se meni najviše svideli. ☺

-Ako sam nešto zaboravila, napišite u komentarima. Nadam se da ćete napraviti žurku kakvu ste zamislili jer znam koliko se i sama iznerviram ako nešto fali... Čujemo seee! :*


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com





  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Divan post!
    Novi post na mom bloguu
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Saveti su odlični! ♥

    http://tijanasteennotebook.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    -Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/summer-diys-and-lifehacks-collab-sa.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    -Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/summer-diys-and-lifehacks-collab-sa.html

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!
    Pogledajte moj blog!<3
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥