My life: Gde sam nestala, škola, blog, raspust...! + Q&A

By Sandra Đukić - 11:00:00

kate spade new york broome street gingham peplum tank as styled by @jennifer_lake.:

Zdravo svima!
-Huh, završena je još jedna školska godina. Raspust je počeo juče, i ako sam se nekoliko dana pre toga osećala kao na iglama. Ipak, jednim delom mi je žao što je sve gotovo. Zašto? Pa recimo ovako, od septembra svaki dan gledam sva ta divna lica, svi oni su za ovo kratko vreme dobili posebno mesto u mom životu, osobe sa kojima sam se smejala, koje su me oraspoložile i kada sam bila najtužnija, osobe od kojih se nikada ne bih odvojila i iz čijih zagrljaja ne bih izlazila - 3 meseca se verovatno nećemo nigde videti svi zajedno, kao u školi. Recimo da sam zavisna od njih, toliko da sam već juče, kada sam izašla iz školskog dvorišta poželela da odmah krenem u 6. reazred, čim nadoknadim 7 dana spavanja. I inače znam ko od njih čita ovo, sve je istina! ☺☺☺

 :

-Kao što sam vam rekla, bila sam kao na iglama pred raspust. Naime, pokvarila sam matematiku i ruski pa sam celu nedelju (dan, ne sedmica) vežbala ta 2 predmeta. na kraju, kada sam odustala od svih izraza i CD-a iz ruskog, osećala sam se kao da sam prespavala ceo dan. Bilo je veoma napeto, moram priznati. Onda u ponedeljak, drugi čas je matematika a treći ruski. Matematiku sam uspela da sredim dok sam za ruski pored čitanja i prevoda za 5 odgovarala mesece. Ipak, na kraju sam opet 5.00! ☺

-Što se tiče bloga, već znate da ću nastaviti sa normalnim pisanjem postova do kraja juna a u julu ću pisati svaki dan. Mislim da će vam se postovi svideti jer vam spremam zanimljive teme. No ipak, odavno vas nisam pitala za teme na koje vi želite da pišem, svakako mi to pišite ispod, u komentare ili u stranici namenjenoj za to!
U ponedeljak nije bilo posta zbog već pomenute situacije oko škole, još uvek sam pod utiskom.

-Moja drugarica je napravila youtube kanal, i značilo bi i meni i njo ako bi ste pogledali njene prve videe, mislim da bi ste je vi najbolje razumeli jer ste i sami deo nečeg takvog i da će vam se svideti. ☺ Klik ovde!

Čisto sam htela da vam se javim, da vidite da sam živa, da vam kažem šta vam spremam i novosti iz ''mog života''. Čujemo se u ponedeljak, ljubim vas svee!
P.S. provedite lepo raspust. ☺

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Q&A

-Pravim još jedan Q&A ali ovog puta ću odgovarati sa par drugarica. Slobodno pitajte sve što želite osim malo privatnijih stvari. Zašto ga pravim sada? Pa leto je, raspust je osnovcima počeo i računam da ćete češće posećivati blog a samim tim će ga videti više ljudi koji, ako nešto žele da pitaju, sada imaju priliku! Pitanja postavljajte dok vas u nekom drugom postu ne obavestim da je rok istekao, ne znam ni sama do kada možete da ih postavljate, haha. ☺
I da, postavljajte što zanimljivija pitanja, random, o modi, šminci, druženju, ako vam treba neki savet - sve što vam padne na pamet! 



Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Анониман16. јун 2016. 11:19

    Da li idete negde na letovanje? Ako da,gde?
    Koje vam je do sada bilo omiljno letnje putovanje?
    Opisite leto u 3 reci?
    Omiljena letnja boja?
    Sta je po vama must have za ovo leto?
    Savrsen kupaci kostim?
    Omiljeni letnji proizvod za usta?
    I..poslednje: Omiljeni lak za nokte?

    Pozdrav! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Evo nekoliko pitanja:
    Koliko lakova za nokte imate?
    Omiljeno piće?
    Slažete li se s tim da se u životu sve vrati?
    Imate li svoje planere?
    Naručujete li preko interneta?
    Neki dobri filmovi?

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam se tako osećala kad sam izašla od škole. Na trenutak sam poželela da odmah krenem u 6. razred. A evo i pitanja:
    Najbolji blog?
    Omiljeno jelo?
    Verujete li u ljubav na prvi pogled?
    Neki Disney film?
    Najbolja serija?

    http://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/06/the-world-of-books.html

    ОдговориИзбриши
  4. Koji ti je najveci cilj vezan za blog?
    Sta radis kad ti je prazna baterija?
    Trenutak kad si bila najponosnija na sebe?

    Ja takodje pravim Q&A pa bi mi znacilo da postavis neko pitanje.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. 1. Gdje ste se upoznale?
    2. Gdje najčešće zajedno odlazite?
    3. Koja je vaša omiljena hrana, film, knjiga i blog?

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. 1.Koliko vremena provodite u vodi,kada stena moru?
    2.Omiljeni gazirani sok?
    3.Da li imate simpatiju?
    4.Da li volite da jedete spagete?
    5.Da li volite da idete na putovanja zajedno?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22. јун 2016. 21:29

    1. Koje serije gledate? Koja vam je najdraža?
    2. Koji su vam najdraži filmovi?
    3. Bavite li se nekim sportom?
    4. Najdraži youtuber?
    5. Koje su vam najdraže pjesme?
    6. Najdraži ljetni odjevni predmet?
    7. Koju državu želite posjetiti?
    8. Koji mobitel imate?
    9. Najdraže godišnje doba?
    10. Najbolja knjiga ?

    -Nika

    ОдговориИзбриши
  8. 1.Opisi sebe u 3 reči. :)
    2.Da ideš na pusto ostrvo nedelju dana,koje tri stvari bi ponela sa sobo? <3

    ОдговориИзбриши
  9. 1. Sta mislite o mom blogu?
    2. Omiljeni blogovi?
    3. Planirate li da otvorite yt kanal?
    4. Da li bi menjali svoj telefon da spasite neku drugaricu?
    5. Sta zelite da budete kad odrastete?
    6. Adidas superstar VS starke
    7. Kiss, marry, kill challenge- Niall Horan, Justin Bieber, Leonardo Di Caprio
    8. Omiljena boja?
    9. Da li ste osvojile nekad giweavay?
    10. Omiljena hrana?

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥