Jun's favourites

By Sandra Đukić - 11:00:00

Ćao svima!
-Favorite nisam pisala već nekoliko meseci iz razloga što su to u glavnom biti proizvodi koje ste već videli u ranijim favoritima. U junu sam isprobala par novih proizvoda koji su mi se mnogo svideli i želim da podelim moje iskustvo sa vama. ☺

Lavera naturkosmetik END LESS definition


-Nemam mnogo što šta da kažem o ovoj maskari. Dobila sam je generalno skoro i mogu vam reći da mi se sviđa. Četkica je malo čudna, jer nisam pre koristila maskare sa takvim četkicama i malo mi otežava nanošenje. Trepavice odmah postaju crne i izduži ih do kraja, no malo sporije se suši. Zato posle nje stavim jedan ili dva sloja Avon colortned maskare, zbog gustine. Svidja mi se, u glavnom. 

Avon naturals body spray orchid & blueberry


-Čuveni sprej za telo iz Avona od orhideje i borovnice je moj doživotni favorit! Miriše divnooo, dugotrajan je i mogu vam reći da su se sve moje drugarice koje su ga pomirisale oduševile. Pisala sam već milion puta o njemu, komplentna recenzija ovde!

Aqua platinum


-Ovaj ruž već duže vreme uzimam iz maminog nesesera jer je nijansa fantastična! Izvini mama. ☺ 
Vratimo se na ruž. Aqua platinum(na kutiji ima drugi poznatiji naziv, ali se izbrisao) ruž u nijansi 452 je u nekoj tamno roze nijansi koja je pun pogodak za leto! Meni ne stoje roze nijanse, bar tako mislim, ali ova nijansa je divnaaa, baš za leto. Posle desetak minuta se baš stegne na usnama i ne razmazuje se mnogo, no može se i za malo manje vremena steći u koliko stavite maramicu preko ruža i uklonite višak. Boja je stvarno fantastična i dugotrajna, sve pohvale!


Almay paleta


-Ova palepa je mamina i ja ne koristim često ovako tamne nijanse, ali često sam je isprobavala za Vidovdansku priredbu. Jako dugo traje, ne skida se lako niti se razmazuje. Imate kompletnu recenziju ovde!

Color line u nijansi 34

*slika nije moja*
-malo je reći da me je ova boja oduševila. Tamno plave nijanse su kao stvorene za mene, jer, ne bih ih skidala! Nebitno koje je godišnje doba, tamno plava je tamno plava i to mi je zaštitni znak. Tačka. Bojom sam oduševljena, na noktima se presijava. Jedina mana je što se brzo izgrebe na krajevima, inače je dugotrajan. ☺

-Danas mi nije baš dan za kameru fona, tako da mi se grupna slika favorita i jedan favorit izbrisao. Alii, tu je instagram da spasi stvar!



-Naime, ove minđuše su mi favorit. Crne velike zvezdice, koje su duge (zapravo je ova žičica duga, ili kako god se to kaže?). Mnogo su simpatične, čak mi je i nastavnica to rekla. ☺ I da, to su mi omiljene minđuše svih vremena!

-Što se tiče muzike, ovogodišlja pesma sa evrovizije sa kojom je Sanja predstavljala Srbiju mi je postala rutina. Bukvalno svaki dan je slušam i savršena je. 




-Druga omiljena pesma je Justin Bieber - Love yourself za koju me je drugarica podsetila da postoji. Hvala Kiko! ☺

-Omiljen blog mi je ubedljivo bio Anjin blog - Anja's diary koji sam ceo mesec pratila i pročitala dosta starih postova. Stvarno je fantastičan, posetite ga ovde!



-Ceo mesec gledam filmove i evo 3 najbolja i to su ujedno 3 filma koja vredi gledati od svih koje sam ovog meseca pogledala.

Demonic



-Odmah ću vam reći da nisam tip osobe koji voli da gleda romantiku, komediju i dramu. Ako meni preporučujete film, recite neki sci-fi, misteriju ,horror ili akciju. Demonic je horror i u njemu psiholog i detektiv istražuju ubistvo 6-oro ljudi koji su pokušali da prizovu duhove u staroj kući. Film je mnogo dobar, sa neočekivanim krajem. Skroz je horror.

The 5th wave



-Radi se o napadu vanzemaljaca kroz 5 talasa. 1. nestanak struje, 2. zemljotres, 3. poplava, 4. Ptičiji grip, 5. istrebljenje ljudske vrste (Vauu, to sam ja napisala!). Film prati Cassie i njenog brata, oni  i nihovi prijatelji žele da spasu Zemlju. ne bih da vam otkrivam detalje filmova, jer, zašto onda gledati? Obavezno ga pogledajte!

Ouija



-Priča prati grupu prijatelja koji istražuju kako je njihova prijateljica umrla nakon prizivanja duhova. I oni će ih prizivati, ali to će imati gadne posledice. ovaj film je svakako više strašan nego ''demonic'' ali ga ipak pogledajte u koliko želite. Nisam dobra u objašnjavanju filmova, znam, ali dobro, ipak imate na filmotopia.com sve filmove pa pogledjte. ☺

.To bi bilo sve za favorite! Čujemo se uskoro! ☺

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Joj, hvala ti puno, baš mi je drago što čitaš i voliš moj blog! <3
    Post je super, ja volim da čitam postove u vezi mesečnih favorita, uvek pronađem nešto interesantno, bilo da su u pitanju kozmetika, filmovi, serije ili nešto drugo :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni favoriti. Nijansa ruza mi se bas dopada, kao i ove mindjuse, presavrsene su. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam baš jučer napisala svoje mjesečne favorite! Također, svaki Anjin post rado pročitam, a i ovaj Avonov sprej za tijelo sam probala (i još druge razne mirise) i oduševila sam se! Baš taj s orhidejom i borovnicom sam jedno vrijeme stalno koristila, prekrasan je. ♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.Obožavam Avonov sprej za tijelo !

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Imamo isti sprej iz Avona :D Super je :)

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -novi post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Ovaj Avonov sprej je zaista divan. ☺ Mislim da dosta nas ga poseduje. I da, ja jos nisam odgledala Peti talas, ali mogu reci da mi se knjiga ni malo ne dopada. Nije moj fazon uopste. ☺

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :) I ako mozes uclani se, ja jesam kod tebe. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥