7 savršenih kupaćih kostima | 2016.

By Sandra Đukić - 11:00:00

Swimwear: white two piece set lace one strap ruffles white ruffles

-Ćao svima! Iskreno sam se zaljubila u kupaći sa slike koji je verovatno providan kada se pokvasi, ali zaboravimo na taj promašaj. Čipka mi je jedno veliko VAU! Moj zid sa kupaćim kostimima na pinterestu možete posetiti ovde i videti sve divne kupaće kostime koji se meni svidjaju. Jeste da ih nema mnogo i nije bilo suviše teško izdvojiti 7 savršenih za prestojeće leto. Verovatno svi želite da zablistate na plaži pa malo inspiracije neće biti na odmetu. Ja sam kupila novi kupaći prošle godine sa kojim sam oduševljena i on izgleda ovako:

*Slika je od prošlog leta*

-Meni savršeno stoji i  kupljen je u Čanju. Okej, ne želim više da vas zamaram mojim kupaćim kostimom kada jedva čekam da vidite prestojeće. Krećemooo!

15$ TOP https://www.forever21.com/Product/Product.aspx?BR=f21Category=whatsnew_allProductID=2000114865VariantID=:

-Molim lepo, da primetite ovu predivnu čipku! Zaista sam zaljubljena u nju i definitivno bih ga kupila kada bih ga našla. Izgleda top i čini mi se da jako lepo stoji. Jedini problem je što je beo, pa će se verovatno providiti kada se pokvasi.

Pinterest: niazesantos:

-Još jedan zatvoren gornji deo kupaćeg kostima. Izgleda jako kul i opsednuta sam njima. Ponovo je na njemu čipka, ali ovog puta u nekoj bež nijansi. Čisto sumljam da bi se providio, mada to ne treba da izadje iz obzira.

CAMILLA - A WORLD BETWEEN THE WARP BANDEAU & MINI HIPSTER BIKINI - Swim - Shop:

-Uuuu, ovim sam oduševljena. Pogledajte samo šaru i boju! Dizajn je baš moćan, no čisto sumljam da bih ga nosila zbog izreza. Više je za žene. ☺

Summa-time!  I can smell it in the air! #orangecounty:

-Nisam pre videla ovakav kupaći nigde i čisto sumljam da ga ima u Srbiji ili Crnoj Gori. Medjutim, boja me je oduševila kao i rese, koje su prošlog leta bile apsolutni hit na kupaćim kostimima. ☺ 
Mnogo mi se svidja dizajn ovog kostima, prelep je!

www.fashion2dream.com #Beach #Bikini #Swimwear #2013 Lina Posada:

-Odmah da vas pitam, da li ste videli kupaći koji je više tumblr od ovoga!? Prosto je savršen za leto. Mašna je u prvom planu pored sovica, a sada sam ukpirala da imam šolju sa skroz istim sovicama! Značii, kupaći kostim je top!☺


Sauvage 2013 Bikinis Mariposa

-Prvo - boja je savršena za vrele letnje dane. Drugo - gornji deo je apsolutno savršen! Zaista nisam nigde videla da neko nosi ovaj kupaći i smatram da je jako originalan. Ako ste ga nabavili, ne sumljam da će te se isticati u masi! ☺

OMBRE BANDEAU TOP, OMBRE MODERATE BOTTOM:

-Ombre efekat ovog kupaćeg kostima je savršen. Pogledajte samo oblik gornjeg dela i prelaz, apsolutno je odličan za leto i ne sumljam da će svakome stajati jer je ova nijansa divna i uklapa se uz mnogo tenova (valjda se tako piše)!

-Ako mene pitate, moj favorit je prvi kupaći bez obzira što postoji opasnost i rizik od providnosti. I ne znam zašto danas uopšte ne mogu da pišem! Ne pitajte me ništa! Čujemo se uskoro. :*

Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Tirkizni kupaći sa resama je divan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se strašno dopadaju ovi kupaći kostimi sa zatvorenim gornjim delom. Baš sam naučila jedan teget i nadam se da će mi se dopasti kada ga isprobam. :D I ostali su prelepi, sve mi je lepše od onih Triangl koje su svi nosili prošle godine. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ovi kupaći sa čipkom su božanstveni, ali kao što si rekla sigurno bi se providili tako da bi došLo u obzir samo šetnja po plaži. :) Takođe mi se dopada taj sa resama, ali zamisli da si u vodi, rese bi plutale okolo, haha. :D

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!
    Ja sam nedavno bila u kupovini za kupaci. Na zavrsnom izletu smo isli na kupanje pa sam zeljela nesto novo. Najvise mi se svida onaj tip zatvorenih kupacih koje sam trazila doslovno svuda. Na kraju sam kupila kricavo zeleni sa resicama, koji meje zapravo dosta iznenadio jer nikad nisam mislila da bi mi tako nesto dobro stajalo.

    Beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svi kupaći izgledaju veoma lijepo. Super post :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥ - new post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Kupaci izgledaju odlicno!


    Posjetite moj blog i uclanite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Oh, wow I love all of these bikinis, they're gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман17. јун 2016. 00:08

    3. kupaci mi je fenomenalan,taj zatvoren gornji deo,bela boja,cipka,ma savrsenstvo! Ali su i ostali mnogo lepi. :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥