26.6.2016. - Trip and vlog!

-Ćao svima! Iz starta ću vam reći da ovo nije klasičan photo-vlog jer je u početku ovo trebao biti samo post o izletu, ali sam ipak odlučila da vam opišem ceo dan (koji se u glavnom sastoji od izleta. Ista stvar.) Pa, krećemo!

-Probudila sam se oko 06:00 ujutro jer je autobus trebao u 07:00 biti kod škole. Čim sam se probudila, htela sam da budim i Milicu, Inače, ko ne zna, Milica je moja BFF sa kojom sam išla na izlet. Ali verujem da je već znate sa instagrama.

*Sigurno neću rizikovati da ne dođe*

-Zapravo, ona se probudila sama, bez mojih poruka jer su one počele da stižu tek u školi. Bravo ja! Da se vratim na izlet. U školi sam se sastala sa ostalima i nastavnicom, bus je stigao nešto posle 07:00 iii krenuli smo (Kao i otkrili Ameriku). ☺

-U busu smo se zezale ceo put, u glavnom sam je zasmejavala ili smo degustirale Victoria secret's sjaj i pričale o tome koliko je školska godina brzo proletela - istina. Nisam sigurna, ali bilo je oko 09:00 kada smo stali negde oko Čačka da doručkujemo. Oo da, najvažnije je da smo Milica i ja za vreme doruška jele Scitles od voća (valjda se tako piše) i malo sendviča, haha. ☺ U brzo smo nastavili i taman što smo prošli Čačak i još jedno mesto (zaboravila sam kako se zvalo), bus je stao. U početku sam mislila da je to samo neka pauza ali se zapravo nešto pokvarilo i bukvalno smo uradili 100 stvari za ta 2 h koja smo čekali da dodje majstor, dovede drugog i poprave bus - išli i natočili novu vodu, hvatali wi-fi, dopisivali se, kačili slike na instagram, pričali na fon i jurili pčelu u busu - hvala nastavniče! ☺
Kada smo naaaajzad nastavili put u Svilajnac, imali smo još 30+ km do njega. U glavnom smo pojele većinu slatkiša dok je bus stajao pa smo ih štedukali. Ali da se zna, jele smo od nervoze, ne što smo gladne (kako smo rekle nastavniku). U Svilajncu smo otišli u muzej dinosaurusa. Iskreno, to me nije sada nešto oduševilo, ali svakako je bilo lepo iskustvo. 

*Izgledam malo čudno, zanemarite tu činjenicu - no photoshop*

-Kada smo završili u parku dinosaurusa, otišli smo u kafić gde smo kupili sladoled, kolačić sreće i još par stvari. ☺ Slikali smo se i dobili super poruke u kolačiću sreće. Moja je negde u rancu i nisam je slikala. 


-Pošto je popravka busa trajala dobrih 2 h što nam je znatno oduzelo vreme, krenuli smo kući. međutim, imali smo još 1 h u kragujevcu u plazi ili luna-parku. Tijana, Milica i ja smo išle u plazi i kupila sam strava majicu u New Yorker-u i knjigu ''Vetrenjače bogova - Sidni Šelon''. Počela sam da je čitam i sviđa mi se, pogotovo zato što nisam gledala ni opis ni ništa jer smo imali još 5-10 minuta do isteka vremena. Samo sam je kupila i pogodina knjigu - triler i akcija! ☺

-U veče smo došli kući. Moram priznati da mi je bilo jako lepo, i ako je 1. deo izleta bio dosadan. Uživajte u još par slika!











Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com



Share:

12 коментара

  1. Jako uzbudljivo, bas tada se pokvario autobus haha. Vidim da si se lijepo provela. Mislim da bi mene najvise odusevili dinosauri :D

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super je post! Dosad nikad nisam citala vlog-post :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Izgleda da je vama bilo baš lepo ☺ Jaoo, ja nikada nisam bila ni u Svilajncu, ni u Kragujevcu ni u Čačku, a te bih mnogo volela da posetim ☺
    allKatie - novi post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Svi gradovi su super, mislim da će ti se svideti ako ih ikada budeš posetila ♥

      Избриши
  4. Mislila sam da imaš nešto više slika. :D Bilo je super.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! <3
    Ako želite pogledajte moj modni blog & zapratite me na njemu. :)
    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su perelepe.Ceo post mi se svidja.

    P.S.Poseti moj blog

    interview with Stefan

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥