School tag! ♥

By Sandra Đukić - 11:00:00

|| ✧:


-Ćao svima! Željana sa bloga Fashion you  me je nominovala za school tag. Ovaj tag sam i gledala na youtube-u i mogu vam reći da su mi pitanja jako zanimljiva! Paa, krenimo. ☺
P.S. Slika gore je tako slatka, zar ne?

1. Jesi li ikad pobegla sa časa?

-Nisam pobegla, samo sam odlazila kada me boli glava, stomak ili kada se razbijem kao kanta...

2. Kada si dobila prvog keca?

-Ako me sećanje ne vara, to je bila zadnja ocena u 4. razredu iz prirode i drustva, na dan zurke sam saznala sta sam dobila i tada je bio roditeljski i mala priredba. jedino čega sam se tada plašila je da učiteljica pročita ocene na glas svim roditeljima. Mislim helouuu, najveća ocena koju je tada neko dobio je 3!  Srećom, to je toliko bilo očajno da učiteljica nije mogla da upiše u dnevnik, ja bih imala 3 zuključeno mesto 5!

3. Srednja škola ili osnovna?

-Da ste me pitali u 4. razredu, rekla bih srednja. Ali shvatam koliko je teža srednja od osnovne i zato mi se boljom čini osnovna škola. ☺

4. Ako ideš u srednju koju si školu upisala, a ako ideš u osnovnu šta želiš da upišeš?

-Iskreno, uvek sam do sada imala odgovor kao iz rukava na ovo pitanje a sada ne znam. Verovatno bih upisala jezičku ili opštu gimnaziju, kakva crna ja matematičku!

5. Koji ti je prosek?

-5.00 uvek. ☺

6. BFF?

-Milica, možda ste je videli na malom milionu slika sa mog instagrama (misseslandy), zatim Alexandra sa pročilne na instagramu i druga Alexandra. To je od devojčica, od dečaka Vlade, Dušan (isto milion slika sa instagrama), Mikan, Fića... Svi su mi super. ☺. To su mi baš najbolji prijatelji ali sam super i sa Kikom, Dadom, Jovanom, Tašom... Bukvalno celo odeljenje. ☺

7. Najbolji nastavnik/nastavnica?

-pa ne znam baš, moj razredni tj. veroučitelj mi je baš super, nastavnica istorije i nastavnica srpskog. Ta 3 nastavnika su mi najdraži. ☺

8. Najgori nastavnik?

-Nemam najgoreg nastavnika, svi su mi super. 

9. Omiljeni predmet?

-Okej, znam da zvuči ludno ali meni je zaista omiljen predmet istorija!

10. Najgori predmet?

-Nemam najgori predmet, samo mi ruski ne leži!

-Da nešto odmah razjasnimo, to što su mi svi predmeti, prijatelji i nastavnici super ne znači da sam šteber. Okej, jesam u neku ruku ali pravimo se da nisam. ☺

Ja nominujem: Style on first place
             Anja's diary
             Wonderland
             Forever blog

To bi bilo to za ovaj tag! Pišite mi predloge šta bi ste voleli da čitate u četvrtak pa se čujemo! ☺
Ljubim vas!



  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Hvala na nominaciji,sad sam ispravila post da si me i ti nominovala.Nisi streber,streber nije onaj ko voli skolu i tako to,kad bi upoznala mog druga,znala bi sta je streber haha ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na nominaciji Sandrice, mislim da ću uraditi ovaj tag jer je i meni interesantan. :**

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!
    Bas mi se svida tag :)
    I meni je povjest omiljeni predmet ❤, ali ne volim matematiku zbog katastrofa uciteljice. Ona zbilja ne znam objasniti gradivo nego nam samo rece prepisite definicije iz knjige :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Imala sam isti slučaj sa nekim drugim nastavnikom, na žalost. Razumem te skroz.

      Избриши
  4. Super post! Jako zanimljiv tag! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥