#Sandraskitchen: Apple crumble

By Sandra Đukić - 11:00:00

-Prvo, hvala vam od srca na 30 000+ pregleda, divni ste. Bukvalno ste mi ulepšali dan i presrećna sam! Sada predjimo na post. :)
Za danas sam vam pripremila jedan recept kolača koji je jako ukusan. Zapravo, ja ga nisam probala (ne znam zašto) ali je moja drugarica pravila i rekla mi je da je odličan!

Potrebno:

3 velike jabuke
300 g brašna
200 g butera ili margarina
100 g šećera
voda
krem ili sladoled

Postupak;

-Oljušti jabuke i iseci ih na komadiće.  Stavite jabuke u šerpu sa malo vode i 50 g šećera. Sada kuvajte jabuke 10 minuta.
Stavite brašno, butter ili margarin i ostatak šećera u vanglu. Sve mešajte viljuškom. Sipaj ukuvane jabuke u činiju. Pomešaj jabuke sa brašnom, buterom i šećerom - napravite smesu. Stavite činiju na 180 stepeni na 30 minuta. Servirajte lomljenu pitu sa šlagom, kremom ili sladoledom.
Kako izgleda na kraju:


-Jedva čekam da je probam, obećavam, pravim je što pre i prenosim vam utiske! ☺
Uživajte u kolaču, ljubim vas! :*



  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Vec sam probala ovaj kolac i meni je zaista odlican. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj kolac moja baka cesto pravi,jednom prilikom sam joj pomagala,i kolac je zaista lako napraviti a preukusan je :D <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ovakve kolače, posebno kada su topli uz veliku kuglu sladoleda. :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥