Sandra's polyvore diary! #1 (March, April)

By Sandra Đukić - 20:13:00

-Pred vama je nova misseslandy rubrika! Ne znam da li ste znali, ali ja obožavam polyvore i po ceo dan bih mogla sklapati kombinacije. Razmišljala sam na koji način bih mogla da vam predstavim moje kombinacije pa sam se setila da napravim ''Sandra's polyvore diary'' koji ću objavljivati krajem svakog meseca gde će te videti moja remek dela! ☺ Pošto nije bilo posta prošlog meseca a tek je 9. maj, napisaću danas post za period od početka proleća do danas a na kraju meseca će biti još jedan post. Izlaziće zadnji dan u mesecu, nebitno da li je 2. post kao danas! Uživajte!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-This is my new rubric ''Sandra's polyvore diary''! In this rubric, I present you outfits from last month! Enjoy in post!






































































-Znam da je ovde oko dvadesetak outfita, ali želja za novim kombinacijama je jača od mene. ☺
Ne zaboravite da me zapratite na polyvore-u: sandradjukic362!
Do sledećeg posta, ljubim vas!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I hope you are liked outfit! 


Pitanja:

-Koji outtift vam je najlepši?
-Svidja li vam se ideja?
-Da li je bolje da ovako ostavim outfite ili da stavim u neke kolaže?




  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Ja polyvore imam ali ga iskreno ne koristim tako puno.Sve kombinacije su magicne,najvise mi se svidja 10.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com ❤❤❤

    ОдговориИзбриши

  2. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne su ti kombinacije i način na koji si ih posložila. I ja sam neko vrijeme pokušavala praviti ponešto na Polyvore-u ali bi ispalo grozno pa sam odustala. :') <3

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥