Recenzija - Baby lips dr. rescue & baby lips electro

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Baby lips Dr. rescue je jedno od onih retkih labella za koje ja nemam mnogo zamerki! Ako ga još niste kupili, želela sam da vam malo bliže opišem taj proizvod. Pored njega imam još jedan baby lips iz electro kolekcije pa ću vam ovom prilikom recenzirati i njega! Slike sam slikala pre 138575738 godina i sada je skoro potrošen, tako da, nemojte da vas čudi veličina labella! Okej, krećemoo!

BABY LIPS DR. RESCUE

-Ono što mi je odmah zapalo za oko je pakovanje. Ne znam za vas, ali mene jako podseća na ''medicinsko labello''. Roze, bela i zelena su, u kombinaciji sa oblikom slova preslatki! Molim vas, recite mi da nisam jedina koja ne zna koliko standardno labello ima grama! Katastrofa sam, znam. Hhaha. ☺

-Miris mu je božanstven! Jak i osvežavajuć miris mente dopre do vas pa čak kada ga samo držite u ruci. Miris se još uvek oseća kada ga stavite na usne iii to je još jedan od razloga zašto je ovo ''medicinsko labello''. Kada smo već kod stavljanja na usne, baš pecka i hladi usne. Mislim da je hidretacija i više nego očigledna kod ovog labella. Obećava hidriranje 12 h i mogu vam reći da je ova kolekcija prevazišla sve ostale! Zašto? Ne postoji baby lips koji toliko dobro hidrira da se može porediti sa EOS balzamom i Labello proizvodima. Osim ovog, naravno!




-Ne mogu da verujem da još uvek nisam rekla da se labello zove coral crave! S obzirom da ja nisam kupovala ovo labello već je moja tetka, tačno mi je ubola nijansu! Tada sam bila OPSEDNUTA, ali OPSEDNUTA koralnim bojama i ne možete da verujete koliko je moje oduševljenje bilo kada sam videla da piše coral na pakovanju! 


-Na ruci se primeti tek malo traga i boje dok na usnama ostavlja samo blag sjaj. Potraje jedno pola sata na usnama kao svako standardno labello i onda se završava peckanje i hladjenje usana! Cena labella je bila 150 dinara u Lily parfimeriji na popustu dok je standardna cena oko 250-300 dinara. Koliko sam puta do sada rekla reč standardno? 

Hidretacija: 10
Boja: 2
Miris: 10
Pakovanje: 10

BABY LIPS ELECTRO


-Ko redovno prati maybeline novitete, zna da su ovi baby lipsevi od jeseni u Srbiji! Ja sam odlagala kupovinu jer kod mene nema DM ili Lily, a nije ga bilo ovako u apoteci. Kada mi je tetka donela baby lips dr. rescue, donela je i electro jer su bili na popustu i koštali su svega 150 dinara i lily-ju!
Pakovanje je okej, ništa posebno, ali opet simpatično! 


-Ime baby lipsa je Strike A Rose. Poslednjih meseci sam u fazonu drečavih i neon boja, pa me je boja ovog baby lipsa oduševila! Boja se zadrži oko 20 minuta na usnama i onda nestane dok usne ostaju vlažne i masne. Boja je top, jako je pigmentovana što možete videti na slici dole! Hidretacija je okej, ništa posebno, ali okej. Inače, obećava hidretaciju 8 h koje nema! Svi osim ovoga i zelenog sadrže vitamin E i buter dok ovaj sadrži samo buter (a zeleni nema ništa). 


Miriše na breskvu, kajsiju ili nesto slično. U glavnom, voće te vrste. Ima baš lep miris koji je malo ''zatvoren'', ako me razumete. 

Hidretacija: 2
Boja: 10
Miris: 10
Pakovanje: 10

-Za nijansu mi se više dopada dr.rescue mada ni electro nije loš. :)
Šta vi mislite?

Pitanja za vas:

-Da li ste isprobali neki od ova 2 baby lipsa?

-Koji vam se čini bolji?


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Baš sam danas kupila isti baby lips.Prezadovoljna sam sa njim i zaista je odličan.Drugi ima moja sestra i njoj je okej ☺❤.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥