Pinterest - važan deo mog života!

By Sandra Đukić - 11:00:00


-Od Tijaninog i Sonjinog posta o pinterestu neprestano pinujem slike! Trenutno ih je 2000+ na mom profilu i ja sam veoma, veoma srećna što je na mom profilu toliko inspirativnih slika. Ne mogu da vam opišem rečima koliko je pinterest čaroban i kreativan, pogotovo profili sa DIY idejama! 

 :

-Kada jednom počnete da pinujete redovno, dan vam neće prolaziti bez pintertesta! Verujte mi, samo krenite da postavljate slike. Inspiracija će odmah doći, samo listajte, pinujte, pinujte, pinujte i pinujte!


-Odmah ovde napravite svoj pinterest nalog, zabavite se pinujući najlepše slike iz celog sveta! Par zidova koji su vam potrebni zbog bolje zabave: life bucket list, inspiration board, DIY, zid sa omiljenom zvezdom i zid sa trenutnim godišnjim dobom. Iii slobodno uzimajte slike sa we ♥ ita i tumblra! Prekul su. ☺
Moj pinterest nalog je sandradjukic362. Zapratite me! :*

A sadaaaa, evo desetak kolaža sa slikama koje mi se jakooo svidjaju!
Uživajte, pa se čujemo u sledećem postu! 



 






















Pitanja za vas:

-Imate li pinterest?

-Pinujete li redovno?

-Smatrate li pinterest bolji od tumblr-a i we ♥ ita?


Twitter: @Misseslandy
Facebook: Misseslandy
Pinterest: Misseslandy
We ♥ it: Misseslandy
Polyvore: Sandradjukic362
SnapChat: Misseslandy
mail: sandradjukic362@gmail.com


  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Odlican post,ja vise koristim We Heart It,mada je i pinterest super ali ga ja redje koristim.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Meni se kod WHI ne svidja sto se prikazuju slike iz celog sveta a ne samo od osoba koje pratiš.

      Избриши
  2. Pinterest je zaista odlican i ja ga rado svakodnevno koristim. Super post. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. We Heart It je sve, na njega sam navikla, iako mi se i Tumblr i Pinterest jaaako sviđaju, no teško mi je bilo snaći se na njima, tako da najviše koristim WHI. ♥♥

    BLOGOROĐENDAN! ♥ -> Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da WHI ima stvarno zanimljive slike. Razumem te sto se tice tumblr, ja se jos nisam skroz snasla. ☺

      Избриши
  4. super post kao i uvek,
    posetite moj blog

    natalysmessycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. super post kao i uvek,
    posetite moj blog

    natalysmessycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥